Yasak Elma 122. Bölüm Fragmanı

Yasak Elma

Yasak Elma

4,1 Mn görünümler1

    Yasak Elma yeni bölümüyle 29 Kasım Pazartesi saat 20.00'de FOX'ta! ⚡

    Yasak Elma Resmi TRonline Kanalı: goo.gl/7AqfHc
    Yasak Elma ailesine katılmak için linke tıklayın; bit.ly/2txfwwf
    Medyapım Resmi TRonline Kanalı: goo.gl/ZFpCky

    Oyuncuları:
    Şevval Sam
    Eda Ece
    Berk Oktay
    Biran Damla Yılmaz
    Murat Aygen
    Ece Dizdar
    Melisa Doğu
    Barış Aytaç
    Serkan Rutkay Ayıköz
    Emre Dinler
    Bahtiyar Memili
    Yasmin Erbil
    Erdal Bilingen
    Vildan Vatansever
    Kuzey Gezer

    katma 6 gün önce

    YORUMLAR: 4 588

    1. Yasak Elma

      ''Yasak Elma'' serüvenine katılmak için abone olabilirsiniz. 👉 Yasak Elma Resmi TRonline Kanalı: goo.gl/7AqfHc

      1. ☆FÃŤMÃÃ☆

        Selooo

      2. Can AKTAN

        @Sıla Çekli sana bisey sorucam? Hiç bir Erkeği işerken gördün mü acaba?

      3. ENES KOÇ HADİ SENDE KATIL

        diğer bölümleride yayınlayın 199 donra sı yok kanalda

      4. Mehmet Guler

        Başından beri dizi Ender in dizisidir. Ana karakter ne halit ne yıldız dir. Ender güçsüz çaresiz olmamalı. Bu değil de haftaya son hafta olur. Üç kuruşa degistirtmeyin diziyi.

      5. بركات حسن

        ا

    2. AmirAli mh

      episode 122 episode 122 episode 122

    3. Irem Nur

      Neden 123 cü bölüm fragmani varda 122 bölüm yok ? Işten geliyorsun ağiz tadiyla yeni bölüme bakmak istiyoruz koymamişsiniz daha 122 ci bölümü ne periz ne lahana turşusu insanin hevesi kaçiyor

    4. Nihat Zeren

      mrb arkadaşlar cok kararsız kaldım size sormak istedim. ben Şırnak'ta yaşıyorum . aklımda iki iş var .. Bir tanesi Şırnak'ta tavuk döner dükkanı açmak diğer işte İstanbul'a abimlerin yanına gidip İstanbul / Avrupa arası tır şoförlüğü mü yapmak bu arada evliyim . maddi ve manevi yönden hangisi daha iyi sizce . siz olsanız ne seçerdiniz?.,

    5. Amirali Babai

      Please episode 122 🙏❤

    6. Gulbahor Iydiboyeva

      Yeni bulumi atsanizmi artik

    7. Denema 123

      Bu bölüm çok iyiydi şimdi yeni fragmanı bekliyorum

    8. Egane0902 Ka

      Cok cok sevdiyim keyfimi acan cox iyi dizi❤👏❤👏❤👏👍 Kaw Hasan Ali dizinin sonuna kibi olurdu cox beyenirdim dizinin tadi duzu idi

    9. Ayşe78

      Kumru hergun dahada ığrenc oluyor yeter artık haddını bılsın. Yuzsuzlukte aşırı sınır astı

    10. Gülşen Çoktaş

      Diziyi yıldız ilerletiyor 👏🏻

    11. Catto

      Türkdən çox Azərbaycanlı izləyir bunu 🤣

    12. Softcake_💖

      Senarist Tebrikler yine yıldız kötü duruma düştü yıldız yine kötü duruma düşerse ben bu film i izlemem hep yıldız acı çekiyor birazda yıldızı kötülüyenler ceza alsın

    13. Wolmerzeh Girl

      Tamda tahmin edip yoruma yazdığım gibi oldu doğan kızına ayrı çağataya ayrı hamle yaptı sırf boşanmasına engel olmak için Çağatay şimdi inadın dan boşanmayacak DOĞANCIM: 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    14. Cafer Can Karakulak

      Bu doğan da ne Adam yaaa senerasyonu yazan kişinin biz evini basalım.en iyisi 😃😃😃 ironi şaka şaka

    15. Ramazan Gülcü

      Bütün herkesin yıldıza oynaması resmen diziyi kapladı

    16. Z. khan

      Berbat bir bolum senaristler ucmus o kadar sacmalamislarki birde nedense hic bir sey ortaya cikmiyor ve hakli olan hep haksiz cikiyor

    17. Sevilay Aydın

      Yeter artik ya gerçekler ciksin ortaya

    18. Beyza G

      Ömer ne gereksiz bi karakter ya bide o ses tonu izlerken çıldırıyorum

    19. Duygu

      Hadi bunun üstüne kerimi diziye geri alın ve yıldızı mutlu etsinnnnn

    20. Tata Calal

      Bu Qumru çok tatsız bir oyuncu!! Heç inandırıcı oynamır!! Nerden buldular bunu?!🤔

    21. Burhan Akgül

      Ayyy baydı artk Çağatay la kumru yıldızın da 10nncu kocası falan olayı midem bulandı be yeter

    22. Hacer Karakaş Akçay

      Dizideki tek akıllı doğan

    23. Fatma Eken

      Yıldızla Çağatay yeni den birleşsin ya

    24. Güĺ Can

      Surekli küfrünü kötülüğü saf Çağatay görmuyormu

    25. aboneler aboneler

      Ya bi yıldızı düşürüyonuz bi enderi ikisinin birlikte çok güçlü olduğunu göremicek miyiz izlemicem artık BATIRDINIZ

    26. Begümay Bahar

      Su cagatay in her şerefsizligi yapio sonra millete ahlaksiz demesi yok mu ,işte beni en çok sinir eden şey bu dizide

    27. Rahime Azizoğlu

      Yine müq bir fragman

    28. Arife Nayir

      Şu kumruyu yok edin iğrenç sey

    29. Esra Divrik gökçe

      Kadın yapınca ahlaksız erkek yapınca bi anlık zevk bu dizide bunun gösterilmesine sinir oluyorum

    30. Batuhan Mia

      Vaybe 👍👌🌹🌹

    31. Yağmur ve Yaprak

      YUH LANNNN

    32. mia

      "Yıldız'dan bir an önce boşanman için yapıyorum. Çünkü Yıldız'la ben evlenmek istiyorum" Ben: Ya ne alaka ne alaka

    33. Goncagül Yıldırım

      Doğan'a bak sen

    34. Nehir Yılmaz

      Bravo Doğan çahtayın yapmadığını sen yaptın yıldızı savunmaya devam! Ender sen yıldızı satarsan eğer sonunda çağtay ve kumru gibi sende kaybediceksin.

    35. Pikachu

      Hala 4M olamamış

    36. savaş kılıçkaya

      3.982.118 görüntüleme

    37. kadri erkal

      Kerem ereal 55

    38. نسرين

      هل توجد في هذه القناه ترجمه بلعربي

    39. songül keleş

      Şaka gibi ,Yunan mitolojisine döndü .

      1. savaş kılıçkaya

        3.982.118 görüntüleme

    40. Ceydabircann

      acaba dizi final olana kadar yıldız kaç kere evlencek acep ımkcdakkjaısıkakıas

    41. Salih Arda Çal

      Yıldızı uzerseniz reytingler düşer

      1. savaş kılıçkaya

        3.982.118 görüntüleme

    42. Berra Öztürk

      Yıldız hep güçlü ol

    43. Dilek Şanal

      Ömer'in karşısındaki umarım yıldızdır eğer kumruysa 😡😡😡

    44. kira-chan

      bence Şahika geri dönebilirdi Yıldız ile iş birliği yapıp Arzu'yu gönderirlerdi sonra Ender'de ekibe gelirdi ve en son Çağatay ve Kumru yu hallederlerdi ve en son da Doğan'ı (ve tabiki burda caner ve görevleride olur) mini serüven yazdım 😂😂

      1. savaş kılıçkaya

        başka dizide oynuyor 3 kuruş dizisi

    45. Osmanlı hayranı Tuna

      Sabırsızım bu gün oynicak 6 gün sonra bu yorum

    46. Sevil Keskin

      Haaasaaannn aliiinin ve şahikanın kemikleri sızlıyor valla onlar olsa şimdiye bu iş çözülmüştü

    47. Zuhal Muti

      Arzu ve kumru yu dizide istemiyorum

    48. Zuhal Muti

      Kumrunun planlari isliyor sorunsuz bu cok sacma, neden gece nereye gittigini omer yada yildiz aciklamadi. Cagtay la yildiz ayrilsin istemiyorum sahsen. Ama yildizi kumrunun babasiyla evlendirmek icin cagtaydan bosuyorlar kumru karakteri diziden gitsin. Eminim omer kumruya yardim edicektir, diger yandan enderle yildizinda arasi bozuluyor sanirim ki bu seyircini istesigi bir sey degil.

    49. berayaldz

      Ney oha

    50. Alya

      Senaristin hayat hikayesini çok merak ediyorum djekkendndn

    51. Puste Blume

      Evlenme sezonu acilmistir hadi herkese hayirli olsun.. 😂

    52. Ab Cd

      Ömer kime konuşuyor sun onuda anlasaydik

    53. Leila Crea La Belleza

      Iyice abarttiniz ama🙄

    54. himmyemm

      dizi artik bitmeli ... kendini tekrarlayip duruyo

    55. İbrahim Celayır

      Eda Ece diziden ayrılmış doğrumu bu haberler

    56. Rüya Aslan

      Neden kumru güçlü oldu başrol değişti gibi bişi oldu

    57. Raneem Ail

      .

    58. Nuran Gürpınar

      Bu kadar saçma bi dizi görmedim

    59. Bazileri

      arkadaşlar galiba şevval sam yani ender diziden aylıyormuş dogrumu sizce

    60. Aydın Gfırat

      Yasakelma🍎🍎🍎🍎👍🏼🍎🍎👍🏼🍎👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼🥰

    61. Селби Курбанова

      ya sinir oluyorum izledikce🙄🙄🙄

    62. Sema Avcı

      Kerim gittikten sonra yıldızın yanına kimse yakışmadı ama Ömer yakışabilir 😁🥰

    63. Tansu Gülgen

      Burda da erkekler aldatıyor sorun yok sonra kadın aldatmış gibi bı üste çıkıyorlar

    64. Nurcan Yıldız

      Şu yıldız ne kadın kimler geldide kabul etmedi ama şu çatayı bir türlü kendinde sogutamadı 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

    65. Demet Kılınç

      Pazartesi gününü iple çekiyorum 😐

    66. Saliha Tuğ

      Millet koca bulamiyor 🤣🤣 yildiz daha ayrilmadan yedekleniyor dizinin başindan beri 🙃🙃

    67. Cat's Eye

      English subtitles please

    68. Ferhat Polat

      Aynen öyle canım

    69. X

      YılEn bitkesin

    70. Tavşan Yovuş

      Yaaa lütfen rica ediyoruz artık şu dizilerin suyunu çıkarmayın yıldızın mutlu olduğu sahnelerin olduğu arkadaslarinin onu satmadigi herzaman arkasında durduğu bir bölüm görmek istiyoruz.. kumruyu çıkarın su diziden o kadar yapmacık o kadar vizyonsuz bı oyuncu ki yakışmamış diziye arzuyuda yani eski bölümleri arar olduk artık

    71. Bihterin Saç Maşası

      Çağatay ın annesi 1 sezondur ayırmaya çalıştı yapamadı Çağatay tek kalemde halletti

    72. zey emn

      omerde artik halit 3 olur

    73. Aleyna Eryılmaz

      Neden yıldızı hep birileri ile evlendiriyorsun yönetmen

    74. savaş kılıçkaya

      3.834.868 görüntüleme

    75. Demet SİVRİKAYA

      Yildiz cagatayi al tatile gitin

    76. niye bal yapiyom ben diyen arı

      Iki komşu karısını aldatıp yan konusuyla oluyo ve aldatılan kadın o kızın babasıyla evleniyor

    77. Efe kana

      Neden 120. Bölümün tekrari yok verilmemiş daha

    78. Vagif Taxirov

      Ne olur bu diziyi capak capuk koyun cok begeniyoruz ve aslo final yapmasin,

    79. Yasemin Yıldırım

      Ömer yıldızın oraya, hisseleri için kredi için, gittiğini ve senin hbrinin olduğunu, Çağataya söyle, bir kez daha yıldızı kaybettiğini anlasın, Çağatay, eşi ile, kumrunun sözleri yalanları için kötü oldu, yıldızın tarafında ol Ömer, bu kez kumru ile de görüşme,

    80. daphne ger

      Neden israrla aldatan kisileri guclu gosteriyorsunuz? Neden yildiz hep gucsuz ve bir erkege muhtac gibi resmediliyor? Neden surekli biriyle evlenme olayina baglaniyor? Yeter artik ayni seyleri yazmaktan bikmadiniz

    81. elena iba

      Dizi finale dogru gidiyo yildizla çağatay boşandi kumrunun babasiyla evlendirmeyin yaaa hayirrr

    82. Süleyman Karpuz

      Çok karışık ama çokta heycanlı

    83. Aybüke Dudu Kirazlı

      EnYıl bozulmasın please 😱

    84. Music club

      Senarist Yıldız üzülurse seni oldururm vallahhh. Yeteryaa obunaa yalan bu buna şöyle iyice kafam karisdi. Şu diziye düzelis verin lütfennnnn ricaaa ederimm 🤔🤔🙄🙄🙃😕

    85. Demet SİVRİKAYA

      Yildiz doganla evlenmiyecek

    86. английский с Севги

      Bence kumru. Babasi yildizi mutlu eder evlensinler

    87. Özge Kaplan

      Yıldız diziden ayrılacağı kesinleşmiş

    88. Işılay ırmak

      OLM YILDIZLA ENDER ARKADAŞ OLSUN İŞTE NE KARIŞTIRIYONUZ KUMRUYU

    89. Bonita Monita

      İlk bölümden geliyorum neler oldu

    90. Berat Günal

      Naptın sen doğannnnn

    91. Mizgin parlaker

      Abi çok saçma lan, biri senaristi tokatlayabilir mi ? daha ne kadar basitleşebilir bu dizi

    92. Tuğba d

      Admin full 121. Bölüm istiyoruz🤓

    93. Arda Doğan

      Enyı ın arası bozulucak gibi

    94. Umut Ünal

      Aga bu bölüm fena

    95. Ayşe Ravza Doğan

      Aysel " fragmanımızı getir"

    96. C.Çelik___

      Yıldızın sayesinde dizi ekmek yiyor...👏👏👏

    97. karoya kuyumcu

      Doğan yıldız ne alaka ya🙄 oo kumru ender e işbirliği teklif ediyor super

    98. Nihal Karaca

      Çok heyecanlı bir bölüm biziğg bekliyorrr