Yargı 11. Bölüm Fragman

Yargı

Yargı

3 Mn görünümler1

    Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/yargi-detay?...

    Yargı'ya Abone Olmak İçin → bit.ly/yargi-dd-sub

    Ceylin gözü kara ve kurallar söz konusu olduğunda sınır tanımayan bir avukattır. Bir müvekkiliyle ilgili yine illegal yoldan bilgi alabilmek için savcı Ilgaz’ın karşısına çıkar. Ancak Ilgaz’ın, Ceylin’in tam aksine, mesleki etik konusunda katı kuralları vardır, bu yüzden de kariyerinde çok başarılı ve sözü dinlenen bir savcıdır.

    Ilgaz kardeşi Çınar’ın katil olmakla suçlandığı bir cinayet vakasıyla karşılaşınca; ilk defa kendi kurallarını yıkar. Ceylin’den kardeşini savunmasını ister. Bu noktadan sonra işler ikisinin de tahmin edemeyeceği bir yola girer. Ilgaz ve Ceylin; Çınar’ın aklanması için çalışırken, kendilerini ikisinin de ailelerine kadar uzanan bir gizem yumağının içinde ulacaklardır.

    Yapım: Ay Yapım
    Yapımcı: Kerem Çatay
    İdari Yapımcı: Suzan Güverte
    Yönetmen: Ali Bilgin
    2. Yönetmen: Beste Sultan Kasapoğulları
    Senaryo: Sema Ergenekon
    Müzik: Toygar Işıklı

    OYUNCULAR
    Ceylin: Pınar Deniz
    Ilgaz: Kaan Urgancıoğlu
    Metin: Hüseyin Avni Danyal
    Eren: Uğur Arslan
    İnci: Ece Yüksel
    Engin: Onur Durmaz
    Yekta: Uğur Polat
    Pars: Mehmet Yılmaz Ak
    Çınar: Arda Anarat
    Defne: Beren Nur Karadiş
    Gül: Zeyno Eracar
    Parla: Zeynep Atılgan
    Aylin: Pınar Çağlar Gençtürk
    Zafer: Ali Seçkiner Alıcı
    Makbule: Özlem Çakar
    Osman: Onur Özaydın
    Neva: Başak Gümülcinelioğlu

    katma 6 gün önce

    YORUMLAR: 4 463

    1. Eltun Verdiyev

      Engin birden bire bu kadar değişmesini ve çok şeyi bilmesini çoğu seyirci eleştiriyor ve utopik buluyor.Ben tam aksini düşünüyorum.Tamam adam katil ancak adamı bu raddeye getirdiler.Her kes gururuyla oynadı,küçümsedi,salak muamelesi yapdı.Bunları göz önünde bulundurursak Enginin değişmesi hiçde fantastik,utopik değil.Ve bir çok önemli şeyleri bilmesini de ben eminim senarist iyi bir yere bağlıyıcaktır.Ve Enginin böyle değişmesi gerçekten çok heyecanlı seyir zevki veriyor.Engini canlandıran oyuncuyu da tebrik ediyorum rolünü adeta yaşıyor👏

    2. Joanna

      murder/disappearance

    3. denches tv

      tronline.info/status/video/yq-mrLFgx6ulw74

    4. cansın

      Engin'in Çınar'ın Zafer'i öldürdüğünü bilmesi Saçma saçma saçma Çok saçma saçmaaaaaa ulan işte.

    5. FreeFoo

      voll cool man

    6. xrrxy vvoi

      #IlCey'in artık netlik kazanması.. gelsin bakalım pazar günüü #Yargi

      1. Joanna

        geliyor engine 😂😂😂

    7. C R

      This bollocks is always trending 😂😂😂

    8. misuyy fong

      Yol yakınken dönün ve bu bölümü vermeyin. Enginin bunca bilgiye sahip olması mantık çerçevesinde yürüyen bir dizi için çok fantastik

    9. senol aydın

      Final geliyor bence 1 2 bolum sonra

    10. Anar Hesenov

      Sonda hic sevmedim ya bu nasil dizi seferin olmeyi falan

    11. Erkan kamacı

      Engin = yeni nesil ajan avukat

    12. Mor Menekşe

      Enginle teyze herseyi biliyor olmasi cok sacma herseyi biliyor herkesi tehtit edip 6 ya kadar demesi sinir etdi yani guzel giden diziyi finale kadar guzel bir sekilde goturemiyorsunuz bu diziyide batirdiniz bitirdiniz bu ne sacmalikya

    13. Erkan kamacı

      Bu 11 nci bölüm kadar saçma sapan bir bölüm görmedim engin nerden biliyor konserin kızını vs bir türlü saçmalık sıktı.... Nokta

    14. Erkan kamacı

      Bu kadar saçmalık olur mu yaa

    15. Tulay Akkuzugil

      Nasil bir senaryo bu ya saçmaladıniz iyice adam sümüklü alarken ajan çıktı

    16. Durdane Xelilova

      Azerbaycandan izleyenler engin bizim Dede Qorqud filmindeki Yalinciqa tocni oxwayir.

    17. Lydia_Bg

      cok basarili super travaille bien joué

    18. 💛🖤umid

      Engin bu kadar Akilli olsaydi Katil olmazdiki

    19. Osman Turk

      Dizi başta güzeldi ama konu kalmayinca diziyi uzatmak için senaristler çabaliyor.Enginin bu kadar bilgi bilmesi herkesin açığını bilmesi bu kadar bilgi nasıl ulaşıyor vahimi geliyor engine 😂😂😂

    20. Mert Koc

      cok güzel bir dizi

    21. lavinida

      bir dizi 1 bölümde nasil bu kadar evrim gecirebilir yavv..o kadar skldm ki izlerken...kötü karakterin iyileri ezmesi bölümlerini mi izlicez simdi..yektanin sahte avukat cikmasi da ayri bi konuu...neden yav nedeeennn

    22. Nazmiye Dalmışlar

      Pars Savcı,😳🙄

    23. fesih celik

      Eskisi gibi izleme zevkim kalmadı

    24. Baveryan Genesis

      Oyuncular çok başarılı dizi çok iyi gidiyor

    25. roska

      Engine İlgazin dedesi yardım ediyor bence,başqa açıklama bulamıyorum

    26. Burhan Altintop

      Yabancılar bile uyandı 😂 Engin’in sonradan fışkıran zekasına 😂😂

    27. Hülya Öztürk

      Daha farklı beklerdim. Bu bölüme kadar süperdi suyu çıkdı

    28. Hülya Öztürk

      Saçmaladılar iyice ne bu enginin herşeyi bilmesi saçma olmus

    29. Muhammed Keskin

      Şeyini çıkardılar filmin biraz realist olsa asıl konuya donulse

    30. Yasemin

      Ilgaz ın al delirdim repliğindeki detoneye düştük geçmiş olsun

    31. derin mavi

      Pars,emir, metin komser oldugu sürece bu diziyi izlerim, bu üçlü giderse de diziyi bırakırım👍

    32. dont talk to me

      engin manyak hepimiz biliyoruz kizla siradan bi konusmasini bile ses kaydi almis mantiksiz seyler var tabiki ama umarim bu fragmandan sonra guzel bi bolum izleriz

    33. denge35

      Daha dün çöpe 200 bin TL parayı atan aptal Engin ne ara bu derece evrim geçirebildi acaba?

    34. iz

      Engin çok ön plana çıkmasın ya aşırı derecede gıcık bi karakter rahatsız ediyor izlerken.

    35. Sema Yılmaz

      Sarp savcıya ellemeyin hasta olup ölmesin,karakterinide bozmayın, ona bişey olmasın Sarp karakterini seviyoruz çünkü.

    36. Aslan Amiraslanli

      Bence Zafer olmedi yasiyor. Cunki dede de cesetin nerde oldugunu bilmiyor.

    37. Kübra Aksoy

      Keşke ölsen Engin

    38. Zainab Adnan

      Allah aşkına engın bu belgelere 2 günde nasıl bulmuş ve özellikle Zafer olayı hiç inandırıcı Değil

    39. Huseyn Huseynov

      11 bölümü nede koymuyorsuz izləyək

    40. D U C K • man

      Ben beğeniyorum senaryonun gidişini. Asil Engin olayı bitseydi garip olurdu. Ayrıca başta Engin'i çokta tanımadık. Psikolojik bozuklukları olanlar belki çift karakter veya gizledikleri yanları olabilir. Engin'in bu yönü bana çok garip gelmedi yani. Biraz abartı olabilir bu kadar şeyi bilmesi ama dizi sonuçta biraz tolere edilebilir. her şeyin beklenildiği gibi olmaması bence merak ve enerji yaratıyor. Ben Sema hanımı ve tüm oyuncuları tebrik ediyorum. Bu arada Engin ve Merdan'ın işbirliği içerisinde olabileceğini düşünüyorum.

    41. Alone baby

      Oha ben şok🤯

    42. Canan SELVİ

      Engin olayı fetö tarzına bağladı resmen! Demek ki fetö gibi çevresindeki herkesin onlarla iyi olduğu zamanlarında bile açık aramış, ayrı ayrı cetelesini tutmuş onlarla arası bozulduğunda da hepsine bel altından vurmaya başladı!

    43. Sevgi Kıran

      Bu senenin en favori dizisi nasıl böyle saçmalar aklım almıyor umarım çok tepki toplayıp final yapmaz

    44. Sevgi Kıran

      Bence bu salak engin herkesin dikkatini bir yere çekip birbirine düşürmek istiyor o da hapisten çıkmanın bir yolunu bulacak bir de dedeyi hiç sevmedim onunda parmağı var bence

    45. yaşar kıvrak

      Bir dizi bukadar birden bire sacmalamaya başlaya bilir tebrikler

    46. hürgeneral 1

      SONUNDA DİZİYİ İZLENEMEZ HALE GETİRDİNİZ ellerinize saglık

    47. Chinara Askerova

      Yalniz yine bokunu cikardilar ya noldu engin zeka kupumu oldu birden bire salak weydi ya

    48. FUTvibes

      Tanrı bu kadar şey bilmiyor Engin nasıl biliyor acaba

    49. osman yurekli

      Engin bildiğiniz CIA,ama çok saçma, bozmayın şu diziyi

    50. Yasemin Acinal

      Parayi kapip koşa koşa konteynir in basina giden salak çocuk birden bire bu kadar zeki oluşu hiç oturmadi bu kisima

    51. HUseyin Kahraman

      Diziyi uzatmak için saçmalık lar başladı....

    52. Fadıl Akyol

      Ceza evi sahnesindeki siyah kazaklı benim burdaki dizidede oynamak nasip oldu bize gerci rol hala devam ediyor da

    53. Betül Taylan

      Şu Enginin Sonunu Görmek İstiyorum Ya Eğer Hapisten Çıkarsa İzlemem.

    54. YouTube User

      Bence Zafer hortladı,adamın cansız bedenini hiç göstermediler…

    55. Komiser Eren

      Zafer ölmüş ılceyin kavuşması başka bahara kaldı 😔😔😔🤭

    56. Ayasin

      Çok aptalca uzatılan senaryo bağlantılar ciddi zayıfladı

    57. zeynep

      En sıkan bölümdü

    58. Bahtiyar Süleymanlı

      Engin bu kadar zekiydiyse her şeyi mükemmel derecede biliyordusa önce kendisini tutuklatmasaydi bu ne ya saçma diziye bagladilar bi kere zaferin ölümü bile saçma çocuk polis çocuğu nefsimudafadan tutuklanmazdi şeklinde olsaydi daha iyiydi diyelim oanki psikoloji ile olmuş bişey ama bu kadar da salak zengin zuppesi Enginin üstüne yapilmasi gerçekçi degil mantıksız bir yere gitmez inşallah

    59. yağmur_ dolunay Işık

      Engın o kagıda yazdıklarını öldurucek mı surundurek mı bılmem ama bu engın tam bı psıkopat

    60. yağmur_ dolunay Işık

      Savcı avukat degılım ama olsaydım bu sahnelerden aşırı rahatsız olurdum

    61. yağmur_ dolunay Işık

      Bı savcı avukat bu kadar gunduz vaktı RAKI VISKI ICERSE BU ULKENIN HALI NE OLUR SIZCE

    62. yağmur_ dolunay Işık

      Ulkemızın ayyaş bır gençlıge ıhtıyacı yok...

    63. yağmur_ dolunay Işık

      Mantık hataları var bıraz duzeltılmelı...vede ICKI SAHNELERI VS VISKI SARAP BU KADAR ÖZENDIRILMEMELI

    64. Funda Yılmaz

      Nasıl olduda o gerizekalı Engin bir anda Sherlock oldu herkesin sırlarını felan biliyor , 2 beden büyük gibi bu zeka engine inşallah mantıklı bir yere bağlarsınız bugüne kadar salak rolü yapmış felan gibi

    65. yağmur_ dolunay Işık

      Kore dızılerınde avukat savcı koskaca ılac fırması buyuk holdıngı devırıyor.bızımkıler stajyer avukatın peşınde...ne kadar basıt

    66. yağmur_ dolunay Işık

      Mıllı ıcecegımız ICKI DEGIL ÇAY ...

    67. yağmur_ dolunay Işık

      Engın mafya cıktı

    68. Ali Samiyen

      Cok sacmaladi bu deli kivircik nasil oluyorda herseyi birden billior felan 🤦🏻‍♂️

    69. Haticee

      Engin o kadar dosyayı dışardan içeri nasıl soktu tartışılır gerçekten

    70. adriana figueredo

      Que suspense!❤️❤️❤️🇧🇷🇧🇷🇧🇷

    71. Reyhan'in Tarifleri

      Yönetmennnnnnnnn; bu dizi gerçekten izlenmeye değer di fakat aniden aptalların ,suçluların birden bire şaşırtan üstün zekalarıyla ortaya çıkması gerçekten ekran başındakileri bayağı kızdırıyorsunuz😡😡 o kadar bilgi heleki tutuklu haldeyken sonraki olayları nerden öğrendi daha polisin elinde olmayan gerçeği nerden gördü çok saçma ya adam gibi yapın şu dizileri bizde böyle yorumlara zorunlu kalmadan izliyelim yada hiç yapmayın insanları zıvanadan çıkarmayınnn 😡😡😡😡

    72. Rihanna Holland

      Engin, paşam, madem bu kadar zekiydin, üniversite öğrencisi bir kızın peşinde koşacak kadar nasıl gerizekalı davranmaya karar verdin?

    73. Fatma Yoldaş

      Engin yıllarca saman altından bütün herkesin bilgilerini topluyormuş🤦‍♀️🤔ulan Engin rahat durmadın hapistede

    74. Hafize AÇIKGÖZ

      Kötüleri bukadar akıllı yapmayın

    75. Muhammet ÜRESİN

      ILGAZ AŞK MI BU Irgalamaz ki beni senin de beni sevip sevmediğin Laf anlamaz kalbime göre sensin yıllardır beklediğim Göz görmese gönül katlanırdı belki görünceye değin Ama gördü bir kez unutmaz da artık ölünceye değin Zaman sarmaz tüm yaraları bazıları hep açık kalır Aman vermez ki o anılar durur durur vurur kanatır Şu an her nerdeysen bir şarkı tüm mesafeleri kapatır Korkma söylemem kimseye adın da acın da saklı kalır Mutlak kaybedenken aşkta bir kalp nasıl olur böyle sever Islak kalacak yine gözlerim ama sözümü kim dinler Battık batacağımız kadar diyor kalp ölsek ne farkeder Uzağız artık sevdaya ama bilirim aşktan bu haller

    76. Mavi Kelebek

      Yargı yargılanıyor! Ah ulan Engin, hepsi senin başının altından çıktı! 😡😂

    77. Taçsız King

      Süper fragman takip edermisiniz

    78. Hly Şimşek

      Acil Merdan dede Engin e bir el at🙃

    79. TEVFİKA İNCESU

      Saçmaladılar bir seyrettiğim bu dizi vardı oda bitti

    80. Musa YILDIZ

      Anlaşılan, Engin Yekta'nın değil Baron Karahanlı'nın belki de derin devletin başındaki Arslan Bey'in oğlu. 😄 Güzel bir dizi absürd drama doğru yol alıyor. Yoksa bu kadar bilgi elde etmek, cezaevine başkomiser, savcı, avukatın özel bilgilerini içeren dosyaları sokmak, o şahsi bilgi ve foto içeren belgelerle avukat teyzesine talimat vermek gibi suç olan şeyleri gayet sıradan işler gibi nasıl yerine getirebilir? Sorarım size sayın yargıç!

    81. Betty

      bu yargı neden youtubede yayınlanmıyor

    82. Merve Elçi

      Senarist rica ediyorum senaryoyu bozmayın, 9 bölüm boyunca heyecanla izlediğim tek dizi, bozmayın lütfen.

    83. Ayşegül Karakaya

      Enginin bunca sırrı bilmesinin mantıklı açıklaması yok. Kendi derdiyle uğraşıyordu zaten ne ara bunca şeye vakıf oldu. Hiç inandırıcı olmadı bu

    84. Sekerli Kahve

      Engin de ne yere bakan yürek yaşanmış akıl tutulmasi yaşıyorum

    85. Duru M

      Ceylinin babası bence ölmedi

    86. Dimitra Anastasiou

      Αναρωτιέμαι τι θα συμβεί τώρα που Ενγκιν τα έχει βάλει με όλους άραγε πως θα αντιδρασει ο ιλγκαζ μετά την εξομολόγηση της τζευλην τώρα που γνωρίζει τι έχει συμβεί στον ζαφερ; δύσκολη η κατάσταση, εξαιρετική σειρα💯💯💯💯💯👌

    87. yasemin kahraman

      Bence enginim hapiste sadece onundeki kagitlarim altina cizerek herkesi bitirmesi cok sacma arti elinden bilgi kaynagi yok telefonu bile yok birde bu kadar uyanik olmasi birden .cok sacma geldi bana hapiste herseye boyle ulasabiliyor olmasi vb

    88. Erdem Dinçer Yasin

      Engin ne muhteşem adammış. Her şeyi kaydediyor. En olmadık olayların görüntüleri, fotoğrafları, ses kayıtları eline geçiyor. Böyle bir performansa sahip adam nasıl oluyor da yakalanıyor?

    89. Yuska Sara

      Bir az fikirləşin yazın bu senarini lap ətimiz töküldü bu qıvlrcıq nə yaman şeylər bilirmiş elə bil hamı onunla gedib o işləri görüb nəysə gicləməyin sən Allah

    90. Nur Fener

      Çınarı ancak dedesi kurtarır

    91. furu ko

      Iste burdan sonra artik filim her dizi gibi bokka saracak, ulann kendisi hapishane koselerinde currur ken nasil durduk yere bu sümüklü ceylinin babasinin basina ne geldiginj bilir, ne yazik ki bizim diziler bir yere kadar, adamlar sadice senaryo 3-4 bolumluk hazirlior, sonra her hafta her bolum bir senaryo yazior. Undan dolayi bizim diziler hep sarpa sarıyor elinde sonunda

    92. misolou fout

      Savcı Ilgaz görmeyi severiz.. O Engini alışı,masaya fırlatışı🤩

    93. Komiser Eren

      Sema’cım biricik aşkım inşallah Engin’in bir günde bu kadar bilgiye nasıl ulaştığının mantıklı bir açıklaması vardır 🤔🤔🤔🤔🤔

    94. Gulay Yusibli

      Ne oldu bu gede her şeyden xeberi oldu?Her gizlini bu bildi.Falcımı bu?

    95. Selim lüzum yok

      Senarist uykusunu alamamış galiba Ceza evinde herkese posta koyar ses çıkmaz bütün herkese savaş açar kaldıki daha düne kadar korkudan titreyen çocuk vahi gelmiş gibi herşeyi bilen herşeyi gören birine dönüşmüş Komik olmuş umarım bidaha böyle uçmaz

    96. Happy Olcay

      bence insan kendi amaçlarına tutulunca en kuvvetli gücü cikartir ve bu dizi simdi eglenceli olmaya başladı cünkü insan icindeki gücü keşfedince neler olmazki "lütfen iyiye odaklanib iyi olmak niyeti ile!!" pazar gününü iple çekiyorum

    97. Nilay

      Saçmalamaya başladınız

    98. Sosyal Kelebek🌟🔏

      Sorması ayıp engin bunu nasıl öyrendi heç inandırıcı diyil vallaha😞😫