ÇOCUK KİME BENZİYO CHALLENGE!

Şahangiller

Şahangiller

8 Mn görünümler1

    Her doğan çocuk ailede muhakkak aynı tartışmayı başlatır :) BU ÇOCUK KİME BENZİYO :) Herkes tabii ki kendine benzetir. İyi seyirler

    katma Aylar önce

    YORUMLAR: 597

    1. Şahangiller

      Sizce kime benziyo?

      1. YT adam

        Bana

      2. Sema ince

        Gönül kusura bakma ama aynı babaya benziyor.Her eziyetini biz çekelim,onlar gidip babaya benzesin:)

      3. THE BLACKPİNK

        Gönül ablaya

      4. x.pubg.x.

        Bana benziyo skdjkssk

      5. Celal Cibuk

        aynı ablaya benziyor

    2. Kaan AYDIN

      Önemli olan kime benzediği değil, ikinizin de ortak noktası olmasıdır. Emrah bey ve Gönül hanım, harika bir çiftsiniz. Hepinizin sağlıklı olmasını diliyorum. Ayrıca, yüzünüzden tebessüm hiç eksik olmasın. 🙏

      1. UĞURHAN BEBİS

        Ne edebiyyat yaptın ve dayi

    3. Uniqfps

      Şahangiller Esports Akademisi, harika bir ortam, gençleri daha 6 aylık iken E-Spor ile tanıştırıyolar. Büyüksünüz hocam..

      1. Özgür Meral

        uniq her yerdesin

    4. Ruzanna Asan

      Allah için Emrah abime benziyor 😊 ama bazen bakışı ve göz şekli gönül abla sanki.Tabi büyüyünce değişebilir 😍Maşallah diyelim👏👏🤗❤️Mutlu olun güzel aile.Kirim dan selamlar 🙋‍♀️

      1. بنتك يا سوريا أجمل مقاطع

        tronline.info/status/video/r7Kk1cqT1Wqg0Ko نسوك يا وجع القلب الله ينتقم من كان اسبب

      2. ATASPORU TV

        Kepçe videoları burada

      3. Miray Nur Özer

        Git saçmalama

      4. {AVOKADONUZ🥑}

        Gt

    5. Derya

      Bebek bu daha çok değişecek ama en önemlisi huyu güzel olsun, hanginiz daha iyiyseniz ona benzesin..😁 Maşallahımı da bırakıyorum..💙

    6. Nehir Keskin

      Çok tatlı vallahi Allah uzun ömürler versin inşallah ama bence ikinizden benziyor daha .Gönül abla seni çok seviyorum .

      1. بنتك يا سوريا أجمل مقاطع

        tronline.info/status/video/r7Kk1cqT1Wqg0Ko نسوك يا وجع القلب الله ينتقم من كان اسبب

      2. ATASPORU TV

        Kepçe videoları burada

      3. Veli Isikli

        Kader kursubu

      4. {AVOKADONUZ🥑}

        Gt

    7. Tekay Demirayak

      Bu güne kadar yaptığınız.! EN tatlı içerik.🥰👍😊 MaşaAllah diyelim nazar değmesin.

    8. YKS TAYFA

      Allah çocuğa sabır versin. Nasıl bir ailede doğduğunun farkında değil garibim

      1. Eyşanlarolmez

        ne alaka be komikligine video çekiyorlar sanki ne var bunda

      2. film Dünyası

        Sus

      3. Muharrem Pekmezci

        tm knk en iyi aile sen olcan

    9. Havuçlu Pasta

      Çok tatlısınız ya bayılıyorum size Dünyanın en eğlenceli çifti olabilirsiniz.Hep mutlu olun inşallah .

    10. SuAskm

      Allah bağışlasın çok tatlı!❤️

    11. Sessiz Yıldız

      "ÇOCUK SİPARİŞİ NASIL VERİLİR" Adlı çalışma olmuş 😂

    12. Nicat

      Aynı babası😂 Allah nazardan saklasın❤

    13. Burak Kaea

      Allah bahtını güzel etsin yüzü hep gülsün maşallah:))

    14. CHITUS💙⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻⸻

      Bu güne kadar yaptığınız.! EN tatlı içerik. MaşaAllah diyelim nazar değmesin.

      1. Sushi☭

        @Adolf Hitler 😳

      2. Adolf Hitler

        @Sushi☭ Ben daha iyiyim bu arada.

      3. Sushi☭

        O pp ne lan.

    15. Turgay Yagci

      ALLAH bağışlasın😊bahtı güzel olsun🤲🏾yolu açık olsun❤ BIR MELEĞE BENZIYOR🥰

      1. Oyku Vural

        Ll

    16. Yiğit Akça

      Maşallah Allah nazardan saklasın sizi 😍❤️

    17. LARA SU

      Bende bu kime benziyor muhabbetini şu yaşa geldim anlamadım ne fark eder zaten büyüyünce yüzü değişecek önemli olan sağlıklı ve iyi yetişmiş bir birey olması

      1. ❤️ყσσɳռʍɨռ fօʀɛʋɛʀ❤️

        Armyyy💜 ╔══╦════╦═══╗ ║╔╗║╔╗╔╗║╔═╗║ ║╚╝╚╣║║╚╣╚══╗ ║╔═╗║║║─╚══╗║ ║╚═╝║║║─║╚═╝║ ╚═══╝╚╝─╚═══╝

      2. CENDERE44

        tronline.info/status/video/ydJ607Ckx2Z9srI

      3. bir gün beni anlayacaklar

        @Zeynep Sıla işim yeni bitti

      4. Zeynep Sıla

        @bir gün beni anlayacaklar diyene bak hele

      5. bir gün beni anlayacaklar

        @Zeynep Sıla kızım yat uyu saat olmuş 5

    18. where did we come😂

      İkinize deee maşallah diyelim 💞💞

    19. Omer Kırıcı

      Tıpkı annesi maşallah 🤗rabbim analı babalı büyüsün ins.

    20. &Ruby Jane& ^^ardoşislove.

      Ne güzel bir bebek maşallah subhanallah. Gelecekte çok yakışıklı olur bu sarı oğlan❤

    21. Azra Karataş

      Sağlık olsun da kime benzerse benzesin Şahangiller seviliyorsunuz ❤️🦋

    22. İbrahim İshak

      Tebrikler çocuğunuz gelecekte çok başarılı bir tiktokcu olacak.

    23. Ali Kurt

      Şu TRonline da izlediğim kaliteli videolardan inşallah diğerleri gibi sapıtmaz sınız 👍😁😁

    24. Yasemin Bozdoğan

      Maşallah size ya kadın çok güzel 🥰🥰 çok tatlı siniz ❤️

    25. Yiğit Akça

      Maşallah Allah nazardan saklasın sizi 🧿🧿

    26. Rafiq İbrahimov

      Çok tatlı ALLAH UZUN ÖMÜR VERSİN🧿🇦🇿🇹🇷💋❤

    27. kumru akbaş

      Allah bağışlasın maşallah çok tatlı 😍

    28. Victoria Dainty

      Gönül abla bence bebiş sana benziyor çok tatlı ♥️

    29. Arzu Bozkurt

      Ben hayatımda böyle güçlü ve rekabetli bir yarış görmedim ya.

    30. Ali Demir

      Hayırlı olsun abi Allah analı babalı büyütsün

    31. FLASH TV

      Sizin gibi azimli yetenekli oyuncuları aramızda görmekten mutluluk duyarız

    32. Kadobra

      Emrah abiyle Gönül ablanın birbirine benzemesinin dışında sıkıntı yok bence

    33. Esli Memmedli

      Bence annesine benziyor 😍🥰

    34. nermin şahan

      Aynı sen küçük Emrah ❤️❤️❤️

      1. {AVOKADONUZ🥑}

        Gt

    35. Berat Topaloğlu

      Gönül ablanın bi anlık BEN diyerek bağırması xd

    36. AYHAN AKKUŞ

      Bu harika seneryo için arkada yanan pot mumlarını tebrik ediyoruz.

    37. Elma_ Kurdu

      “Kim Rahman'ın zikrine karşı körlük ederse, biz ona bir şeytan musallat ederiz de kendisine arkadaş olur.” (Zuhruf Suresi, 36) "Bu şeytanlar onu doğru yoldan çıkarırlar, ama onlar, hala kendilerinin doğru yolda olduklarını sanatlar." (Zuhruf Suresi, 37)

    38. Mazlum Zengin

      Valla siz bi harikasınız ya 🤣🤣

    39. Burak Taştan

      Ne kadar komik ya vallahi yarıldım gülmekten...

    40. Raziye Tilkicik

      Hiç gülesim yoktu maşallah nazar degmesin 😅😂😂 bende göz kirpik Gönül ablaya benzettim 😅

    41. Faruk Turan

      Bugün de birilerinin yerine utandık.

    42. Tolgahan Beyazpınar

      😂😂😂😂 Yenge gülmekten öldüm

    43. Only~Queen~

      Cocuk bence gönül ablaya çok benziyor.😊

    44. Mikail

      Oha bayadir izlemiyodum. Şimdi bi izledim kalite ne kadar düşmüş ya. Abi doğal tepki kaynolmuş 0-6 yaş videosu mu cekiyonuz bu ne ha cekiyosaniz söyleyin yazin oraya bilelim

    45. Barış Polat

      İkinize benziyor. Yarım elma gibi bir yanı Gönül ablaya diğer yanı Emrah Abi'ye 😂😂🥰

    46. Günel Rəşidova

      Maşallah analı babalı büyüsün amin işşalah ama daha çok anneye benziyo

    47. Selin Karagül

      Çok tatlısınız mutluluklar bence çocuk yapın siz maşallah çok güzel minnak

    48. YEZDA ARJİN ERHAN

      Bebeğin kirpiği gözükmüyor ama çok tatlı

    49. Mahir Dursun

      ne yalan söylim hiç birinize benzemiyor çok yakışıklı maşallah

    50. Bedirhan Birsin

      Bence gönül ablaya benziyor ❤️😂

    51. street melodeez

      Adam Eser Yenenler ve Elon Musk karışımı 🤣

    52. Ecrin'is diariy ✨

      Ayy gönül Abla ne yiyor yaa canım çekti 🤪

    53. Kaan topcu

      Hadi hadi bir cocuk daha yaparsınız onda da sen kazanırsın 😂😂

    54. Elsever Ismayilov

      Çoçuğun başkasından olduğunu öğrenip gelen pişmanlık hissi😂😂

    55. Mehmet Işık

      Korktuk babası başkası çıkacak diye😅

    56. melek ali

      bence ikisinede cok benziyor 💞💞🥰 Majala cok tatl ve cok guzel Allah onu nazarlardan korsun 💙💙💙 💙💙💙💙

    57. Mine《♡》

      Herkes; babasına benziyor. O sırada me; ben neden annesine benzediyorum.

    58. Maça Kızı

      Elindeki lokmadan ısırık almayı düşündüğün zaman bu video güzel olucak

    59. Anne Anne

      Ayni mehmet ali erbil gibi yaman olacak bu cocuk gözlerinden belii😂😂😂😂

    60. °Soft_Paris°

      Adamı bir an Eser yenen sanan ben miyim tek

    61. Duygu' nun mutfağı

      Acaba kimeee Allah analı babalı büyütsün 🤗🤗🤗

    62. Fatimə Zehra

      Lan bizdede böyle 🤣

    63. selda Odabas

      İkinizde kaybettiniz en çok özgür efeye benziyor😂

      1. selda Odabas

        @{AVOKADONUZ🥑} kanalım yok😢😢

      2. {AVOKADONUZ🥑}

        Gttt

    64. Emre Soylu

      Harika oyunculuk için kağıda teşekkür ederiz

    65. E.z. Uçar

      😄😄😁😁😁😆 7-5 deyip o GÜLME sonunda 😃😄😄😄😄😁 MAŞALLAH SUBHANALLAH RABBIM NAZARLARDAN KORUSUN ONLARI INSALLAH AMIN 🤲🥰❤ SELAM OLSUN ALMANYADAN 🙋‍♀️

    66. Emre BAŞ

      Temelin karisi kiz olan cocugunu istemeyecegini dusunup mektupla anlatmaya baslamis temel nur topu gibi bir cocugumuz oldu agzi burnu kulaklari kaslari gozleri hepsi sen gerisi ben buda ayni o hesap 🤣

    67. Pes 2021 Futbol kanalı

      Ulan adam seni 7-5 yeniyor göz benimle aynı diyip berabere diyosun

    68. melikinez nez

      hayır çocuğun daha doğru düzgün saçı yok nereden anladınız annesine benzediğini.

    69. Burak Can

      az önce ne izledim hayatımdan giden 1 dk için ansiklopedi ezberlemeye gidiyorum bb

    70. Ömür özder

      Maşallah çok tatlı bence gönül ablaya benziyor

    71. Meral Çetin

      Berabere kalsaydın malzemeyi yazardın sona yine sen kazanırdın

    72. remix mashion

      Babaya benziyor !Özgür efenin aynısı:) MassAllah4️⃣1️⃣🧿

    73. Sema ugur Tmtrk

      Ama ikinizi de benziyor da sanki babaya daha çok benziyor gibi🤔🙃🥰

    74. Sonbahardan Gelen Yaprak

      Acaba böyle aileler var mıdır ki gerçekten?

    75. Alaaddin Gözükara

      Böylelerini ünlü edip zengin ettiniz ya yazıklar olsun diyorum başka bir şey demiyorum

    76. Softy_routines Elif ✨🌼

      Ayyy babamın adı da Emrah ehehe🥰🥰

    77. Feride Yıldız

      Yia çok tatlı ama bu tatlılık tabiki de ikinize benziyorr

      1. {AVOKADONUZ🥑}

        Gt

    78. snowdrop arslantas

      Bişey diycem gönül abla 7.5 ya göz sana benzediği için berabere dedeğinin için bi kahka geldi varya altıma işiycem

    79. Aslı Saha

      Sondaki dans icin tekrar izlenir lsbrjwnrnwmdbwkbenw masallah cok tatli

    80. Enes Altundağ

      Olsun abla sonuç olarak Ortak yapım üzülme 😊

      1. Maşallah Küçükkkaya

        😂😂😂

      2. {AVOKADONUZ🥑}

        Gt

    81. Gülcan korkmaz.

      Bal gibi çocuk yapmışlar Maşallah subahanallah.

      1. {AVOKADONUZ🥑}

        Gtt

    82. Naruto

      Abi en son senle fotoğraf çekmiştik küçüktüm kitap imazası günü

    83. Slmbensudenaz

      Tıpa Tıp Özgür Efe Maşallah Allah Nazardan Saklasın🧿🤍

    84. Muhammed akan

      Abi kiprik ne yaaa kirpiktir o Allah bağışlasın bebeğinizi 🙂

    85. Geçmiş hiç geçmemiş

      Guzel çocuk maşallah

    86. Burak Kurtoglu

      Maşallah Maşaallah 🧿 ALLAH anali babali büyutmek nasip etsin..

    87. Kübra Şengül

      Bence çok tatlılar yasa😅😅

    88. Əsma Eyvazova

      Yerim sizi çok tatlılar

    89. Elnare Umudova

      Allah sizi qorusun maşallah

    90. Elnare Umudova

      Allah sizi qorusun maşallah

    91. Asel Yaren T.

      Bence gönül ablaya benziyor 🥰

    92. Emin Avuklu

      İyi ki böyle ailem yok hamdolsun

    93. MURAT BAYYİĞİT

      Allah bağışlasın🥰nolur yorum yapın🤗

    94. Reyhan Altun

      Elindeki şey ne canım çekti 😅

    95. Fika

      Valla Gönulcűműn kopyasi. Emrah abi sen boşuna yorulma 😄😄

    96. Koray Sahan

      😂😂

    97. leyla bayrak

      Yaa çok tatlı bir bebeğiniz var gül gibi

    98. °Soft_Øueen°

      Meyveden kastettiğini sanan masum ben

    99. Nurane Haciyeva

      😂😂😂😂

    100. Fatma

      Genel bakınca babasına benziyor bence hshdhdh