Norm Ender - Kediler Aslan Olmaz

Norm Ender

Norm Ender

2,2 Mn görünümler1

    tüm dijital platformlarda!

    Produced By Norm Ender
    Söz Müzik : Norm Ender
    Düzenleme : Nurettin Çolak - Norm Ender
    Stüdyo : Turquilla - Ozinga
    Kayıt & Mix : Utku Ünsal
    Mastering : Emre Kıral

    Yönetmen: Elif Demiralp
    Dop: Cengizhan Demir
    Reji: Betül Kılıçkaya
    Focuspuller: Batuhan Akansu
    2.kamera Focuspuller: Özgür Kardaş
    DIT: Emre Özder
    Kamera Asistanı: Berkan Karabulut
    Işık şefi: Uğur Karaca
    Bestboy: Mert Ömer Deniz
    Işık asistanı: Erdem Karaküçük
    Jimmy jip: Murat Karakaya
    Makyaj: Berna Pala Tokat
    Saç: Taner Özdemir
    Oyuncular: Gönül Ürer - Banu Ürer - Volkan Karakoç - Ali Aratemiz - Bahri Yücel - Emre Yıldırım - Sami Mballo - Alper Özer - Melih Gövercin - Nurdem Orfioğlu
    Kurgu & Color: ThePostBrothers
    Vfx: Olcay Kaya
    Video Yapım: hummel x Vor Production



    Kediler Aslan Olmaz

    Ona sus, bana es lütfen ağlamayı kes
    Abesle iştigal durumda tek taraflı koro ses
    Size gelince hür sanat bu bize gelince sert defans
    Peşin hükümlü bir kümes panikliyorsa rönesans
    Rap!

    Anlayın, beni bu kanala sokmayın
    Hangi takım şampiyonsa onu tutandan olmayın
    Eleştirin, değiştirin, bi' kendinizi geliştirin
    Bak aklınızı yedirtmeyin, lan beni bi delirtmeyin lan!

    (Run Run) Bu nasıl dümenci
    Ne kadar boktan boş bir sistem teröristler olmuş rapçi
    Seni taklacı güvercin yeteneksizsin bi' as yok
    Çenebazsın bi' kelam yok, rapiniz pili bitmiş Casio!

    Bana da bi' kıyak yapın ha saçma sapan o müziğe vedanızla
    Reklam için dm yazan motor kadar zekanızla
    Sakın ha diss bilenmeyin, sizinle ilgilenmeyim
    Sonra kimono falan giyip, ustanıza özenmeyin

    Bak yine kıvırıyor dansözler
    Yalan, dolan, geçin!
    Hak yemem üzerimde tüm gözler
    Ela, çakır, kahve, yeşil yeşil!

    Bunu siz istediniz
    Geriye dönmek olmaz (olmaz)
    Boşuna beslediniz
    Kediler aslan olmaz

    Olmaz! bu böyle bilinsin
    Bi memleketi sevince faşist, ama bölünce değilsin!
    Ben anlamadım ne işsin ki mantaliten değişsin
    Bu sövdüğünüz ırkçılığın lacivertisin!

    Müzik yasak ,sanat yasak, günde görmesin!
    Ne yaptınız gençlik için bu nefret niçin?
    İnsan hakkı falan filan biz kim oluyoruz Babuş
    Tabii ki özgür ifade var, polise veriyoruz! (Devam)

    Kavganız hep sağ sol oldu tavrınız hep falso
    Ben rapiyle durumu resmeden 'Guernica' Picasso!
    Çıktığımda yollara bak kime diss atmışım hamasi
    Ne söylediysem yaşadınız ve sonra oldun asi

    Anadolum Ruanda değil, kalmayacak barzolara ki
    Türkçe Rap'ide yar edemem tas kafalı bu hanzolara
    Adım yeter bu sahalara, sen bi golsün ağlara,
    Elinde kalem, önünde defter, Ender oldu Lefter!

    Bak yine kıvırıyor dansözler
    Yalan, dolan, geçin!
    Hak yemem üzerimde tüm gözler
    Ela, çakır, kahve, yeşil yeşil!

    Bunu siz istediniz!
    Geriye dönmek olmaz (olmaz)
    Boşuna beslediniz!
    Kediler aslan olmaz

    YORUMLAR: 16 813

    1. Ahmet Bozbey

      üstat ne kadar dısslıke yemış bellıkı dısslıke kapalı olduguna göre

    2. -SnDPeeKeRR CAE

      Bi memleketi sevince faşist, ama bölünce değilsin! Ne söylediysem yaşadınız ve sonra oldum asi 20 tane şiir niteliğinde bi şarkı

    3. çokiyi bee

      bir avuç toprak atın geçin :D

    4. Morphazul Ulas

      Murder King - Eyvah

    5. Türkiye

      Şarkı baya güzel, ama biraz daha uzun olsaydı daha iyi olurdu bence . Sanki aniden bitiyor. 30 saniye kadar daha uzun olsaydı keşke

    6. fahrettin çerçiler

      E parça düzgün olunca popüler kültür almadı

    7. ömer polat

      çok fenaaaaa

    8. emre karakuş

      Adam önceden rapçilere diss atıyodu artık siyasetçilere atıyo krall

    9. Canan ünal

      "Çenebazsın bi' kelam yok, rapiniz pili bitmiş Casio! " ahahahah :D Harikasın.

    10. Emrah Hançerlioğulları

      Bu yorumun her beğenisinde gelip tekrar dinlicem

    11. Imran Ordu

      🚀

    12. Yucel Unal

      Öncelikle seni tebrik ederim 1bu şarkıda en çok ezhele diss atmışsın 2 ezel neden terörist olsun 3 senin mero ile zorun ne adam sana diss atmamış bir şey söylememiş neden durduk yere meroya diss attın hadi meroyu boşver neden dolarıda eleştirirsin hani yine kıvırıyor dansözler diyor yaa işte milletin kızıyla fingirdeşmeye utanmıyor musun demek istiyor 4 madem türkçe rapi bu kadar önemsiyorsun neden 1 yılında 1 şarkı yayınlıyorsun bu rap piyasasını önemsememek demek oluyor

    13. Glfkd

      Şu repciler parti kursada oy versek.

    14. Hasan Pur

      "teröristler olmuş rapçi" ne güzel haykırıştır bu kral

    15. çağlar Denizli

      KRAL

    16. Ekrem Turgut

      Daha önce çok kötü diye yorum yapmıştım parçayı tekrar dinledimde çok iyimiş aslında

    17. Raziye Yılmaz

      BULAMAZDIM TUTMADI PEK BARİ BU TUTSUN BEN BU ŞARKIYI ÇOK SEVDİM ...

    18. ömer sak

      hummel sponsor olmuş herhalde :D

    19. TUNA

      Senaryoyu iyi takip eden ler anlıycak bi kısımda akılı saat reklamı var

    20. Kürşat Beşak

      Normalde rap sevmememe rağmen hayran kaldım ;NORM

    21. Miyamoto Musashi

      Kulağım sikildi bu nasıl şarkı

    22. Burak ve Faruk

      hadi diss savşları başlasın contra sıra sende

    23. Mustafa Donbaloğlu

      Kediler aslan olmaz

    24. halit efe çamaşlıoğlu

      @2:00 hitler

    25. Batumoon

      Müüüüüg

    26. HOSGAP

      norm un kendisini sevmesemde iyi iş yapıyor

    27. Can Alasahan

      Mekanın sahibi yine döktürmüş. İnce ve güzel olmuş :)

    28. Zexus.

      💯🔥

    29. Lament Tv

      Teröristler rapçi olmuş geçirmiş baba🔥🔥

    30. Furkan B

      ⚡❤️💙

    31. sedef

      Ne yaptınız gençlik için bu nefret niçin 👌🏻

    32. kl tere

      niqqa...lanolum adam norm cekiyo...harbi valla...fosho...,🏈🦖⚾🐊🏉🦎🇹🇷🇹🇷🇹🇷🗡️🦖

    33. Hakan Akalp

      Abimm bee yine yakmış ortalığı ❤️

    34. Cefakâr Kılıç Agâh

      👑Norm Kral👑 Gine efsane bir şarkıyla gelmişsin "ela,çakır,kahve,yeşil,yeşil"bu kısmı bilinç altıma girdin o kadar güzel ki...

    35. Burak Gokdere

      Protest rap yapmaktan korkmayan adamın 181 sn de iki cümleyi biraraya getirmekten aciz, anlama yoksunu, anlatma acizi, amaçsız vb. rapçileri gömmesi anormal bir durum değil, o mahlukatları bizler gibi sevmemesi hiiççç anormal değil..

    36. eyüp Taspinar

      La hitler deyilmi o

    37. YouTube Ailem

      Mekanın sahibi gelmiş daha ne olsun

    38. Bi yorumcu ____

      Sabahat Akkiraz mı lan o ?

    39. Kimliksiz

      Çok karizmatik adam be çocukluktan beri...

    40. Kimliksiz

      Gerçek kalite !

    41. Kimliksiz

      Sen bir efsanesin !

    42. Sami Altaş

      Bu klibin yeri bende ayrı. Gelip her baktığımda youtube’un dislike sayısını kaldırdığını hatırlayıp tekrar üzülüyorum ;((

    43. Frat Official

      Biliyorum aranız kötü yeri geldi dissleştiniz bile. Bu yüzden barışmanız imkansız ama ikiniz de aynı taraftasınız ve aynı davanın peşinde koşuyorsunuz. O yüzden Joker ft. Norm Endet. Var bir hayalim.

    44. Hamza yeren

      Harika

    45. Hamza yeren

      Harika

    46. Hamza yeren

      Harika

    47. Hamza yeren

      Harika

    48. Hamza yeren

      Harika

    49. Hamza yeren

      Harika

    50. Hamza yeren

      Harika

    51. Hamza yeren

      Harika

    52. Hamza yeren

      Harika

    53. Hamza yeren

      Harika

    54. Hamza yeren

      Harika

    55. Seçil Varan

      anlayabilene güzel olmuş :)

    56. cihat kırdar

      helallll

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    57. FURKAN YILDIRIM

      TÜRKÇE RAPI YAR EDEMEM TAS KAFALI HANZOLARA !

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    58. Cillian Edits

      Canlı chatte bok gibi deyip kuduranlara gelsin 😎🖕

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    59. Cüneyt Tuncoz

      Küfürsüz geçirebilen "ender" kişilerden... Helal kardeş

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    60. DOXTOR PUBG

      Baba şarkıke söz ke,trap yapanları sikiyoruz ke.

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    61. Adem DİK

      her gün 1 doz 30.11.2021 08:40

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    62. Mesut Kantar

      Çok iyi be !👏💙

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    63. İbrahim Alat

      Şarkı hakettiği değeri görmemiş çünkü sözleri anlaşılır ve arkada full baslı bi beat yok 🤷

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    64. Furkan B

      ❤️💙 TRABZONSPOR

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    65. Orxan Əsgərov

      Harika rap olmuş

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    66. Huseyin Uzuner

      Reklam icin dm yazan motor kadar zekanızla.... Inceeee 😂

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    67. Yusuf Cakmak

      Dönemi özetlemiş.

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    68. Hasan Kizildag

      EMEĞİNE SAĞLIK İZMİRLİ YİNE YAPMIŞSIN YAPACAĞINI...

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    69. Emre Kaya

      Abi biz kız var 2 sene önce öylesine tanıdık bir yere tekstile. girdim ne güzel kızı 5 saniye gördüm ilk sonra göremedim instegramdan yazdım paten kullanıyor girdim konuya sonra kuzenine sormuş bu kim diye onlarında tekstili var yani abi yazma rahatsız etme kızları dedi yazmadım biraz zaman geçti bayramını kutlarım abi ejdkhdjd Sonra tekrardan konuşmaya başladık öyle tekrardan özür fln dedi işte böyle abisi(kuzeni) konuşma dedi diye Başladık abi ne. Güzel kız tekirdağ da ben istanbulda telefonla hep konuştuk yazıştık görüntülü fln 1 sene oldu uzaktan sevdik vs... bu kızla 2/3 ay önce buluştuk çok güzeldi hep o "anı" bekledim Şimdi ise konuşmuyoruz bende rahatsız etmiyorum ben iyi bir üniyi kazanmaazsam bari o kız yapsın diyorum onu burdan seviyorum güzelim rabiam

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    70. Yunus Emre Baran

      güzel olmuş

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    71. mamiş

      güzelll

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    72. Muhsin Yaşar Kırma

      Adam yine herkese giydirmiş 🖕👻👀😎 Norm Ender farklı abi ya...👊👊

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    73. Altemur

      "Ne söylediysem yaşadınız ve sonra oldun asi" Bu söz çok doğru çıktık yollara depresyon oteli gibi bir çok şarkıda geleceği olacakları eleştirmişti ve biz sadece dinleyip geçmiştik şimdi sisteme karşı çıkmaya çalışıyoruz buna Norm ender sanatı denir işte

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    74. Nurullah Bayraktar

      🔥🔥🔥

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    75. Berkay Enes Demir

      Atalım birazcık izlenme seninde paraya ihtiyacın var .

      1. Mantra

        Merhabalar yeni bir şarkı çıkardım dinlerseniz çok sevinirim.. Mantra - İşe Yaramıyo Taktikler 💜

    76. ilker kocabıyık

      Ey Ona sus, bana es Lütfen ağlamayı kes Abes'le iştigal durumda tek taraflı koro ses Size gelince hırs sanat ama Bu bize gelince sert defans Peşin hükümlü bir kümes Panikliyor'sa Rönesans Rap (ah) Almayın, beni bu kanala sokmayın Hangi takım şampiyon'sa onu tutandan olmayın Eleştirin, değiştirin, bi' kendinizi geliştirin Bak aklınızı yedirtmeyin, lan beni bi' delirtmeyin Lan, round (Round) Bu nasıl dümenci? Ne kadar boktan boş bir sistem Teröristler olmuş rapçi Seni taklacı güvercin Yeteneksizsin bir arz yok Çene hasım bir kelam yok Rapiniz pili bitmiş kas yok Bana da bir kıyak yapın o saçma sapan müziğe vedanızla Reklam için DM yazan motor kadar zekanızla Sakın ha Diss bilenmeyin, sizinle ilgilenmeyip Sonra Kimono falan giyin, ustanıza özenmeyin Uw, bak yine kıvırıyor dansözler Yalan, dolan, geçip Hak yemem üzerinde tüm gözler Ela Çakır kahpe yeşil yeşil Ey, bunu siz istediniz Geriye dönmek olmaz (Olmaz) Boşuna beslediniz Kediler aslan olmaz Olmaz, bu böyle bilinsin Bi' memleketi sevince Faşist ama bölünce değilsin Ben anlamadım neysin ki mantaliten değişsin Bu sövdüğünüz ırkçılığın lacivertisin Müzik yasak, sanat yasak, gün de görmesin (Ey) Ne yaptınız gençlik için, bu nefret için? İnsan Hakkı falan filan, biz kim oluyoruz babuş Tabiki özgür ifade var polise veriyoruz (Devam) Kavganız hep sağ-sol oldu, tavrınız hep falso Ben durumu rapiyle resmeden Guernice Picasso Çıktığında yollara bak kime diss atmışım ham asi Ne söylediysem yaşadınız ve sonra oldun asi Anadan doğduğumda değil, kalmayacak barzolara git Türkçe Rap'i de yar edemem tas kafalı bu hanzolara Adım yeter bu sahalara, sen bi' golsün ağlara Elinde kalem önünde defter Ender oldu Lefter Ah, bak yine kıvırıyor dansözler Yalan, dolan, geçip Hak yemem üzerinde tüm gözler Ela Çakır kahpe yeşil yeşil Ey, bunu siz istediniz Geriye dönmek olmaz (Olmaz) Boşuna beslediniz Kediler aslan olmaz Kediler aslan olmaz

    77. Furkan Delibaş

      Yine piyasayı sallayacak cinsten ✌🏻

    78. Burhan Yılmaz

      cok ıyı laf kelemerıne cok ıyı tek özendıgım ve begendıgım türk rapcı dıgerlerı lastık olan bı rapcı

    79. Alican Ova

      Devammm

    80. Sungur Alp Yelek

      Baba saplamışkee

    81. KÜBRA KARACAN

      Eski norm klipleri sokaklarda çekerdi yeni norm kapalı mekanlarda.🙄

    82. Şeref Yılmaz

      *Dikkat* *Bağımlılık* Yapabilir Arkadaslar Yeni Şarkım Aramanı Bekledim Sizlerle...

    83. Yarım kalan hayaller...

      Kral yine harikalar yaratmışsın her zaman ki gibi🔥👑 Türkiye'nin böyle bi şarkıya ihtiyacı vardı🔥👑 Kral efsanesin eline,ağzına sağlık 👑🔥

    84. Alican Aran

      Şarap gibi adam amk yıl geçtikçe karizma ayrı bi şekil oluyor

    85. Ali Takmaz

      Ender'cim yine yargı dağıtıyo. Yapıyosun bu işi kral

    86. Deniz Taş

      Hedefte olanlara geçmiş olsun :))

    87. Fatih Demir

      Mekanın sahibini attın Ben feroyu görmüyoruz artık şimdi bakalım kimler silinecek piyasadan Üstad .

    88. serry ciok

      Tam hayalimdeki norm. Efsane bi şarkı ve az izlenme. Toxik kitle yok.

    89. Rodhos Arzem

      Yeni şarkı bekliyoruz lütfen

    90. Siraç Yüklendi

      Norm Ender: 2,1 milyon izlenme Ağzı var diye şarkı söyleyenler: +100 mn Evet youtube algoritması çok iyi arkadaşlar.

    91. rıdvan ozyurt

      e tabiki özgür ifade var polise variyoruz yaşandı onaylanıd.

    92. Abdullah BULUT

      Picasso'nun GUERNİCA tablosunu inceleyin, araştırın, ne için cizildiğini öğrenince bu rap daha da anlam kazanır

    93. Enes Ozdemir

      gg wp ez :))

    94. Bilal Efe Biçeroğlu

      Ya abi sen hiç yaşlanma böyle kal. Çünkü ülkenin sana ihtiyacı var..

    95. RaupLoys Onur İçen

      Norm Ender Vurdu 3-1 oldu !!! Genç Fenerbahçeli Norm !!!

    96. okan sökmen

      Bi 10 yil daha gelmicek piyasaya

    97. Mehmet

      dddddddddddddddddddddddd

    98. İBRA 601

      FERO fanıyım ama gerçekten süper olmuş

    99. Caner Yıldırım

      Evet amirim bu video 🚨