Ligde 13. Hafta Liderlik Yarışı (Derbi Özel)

Tahsin Hasoğlu

Tahsin Hasoğlu

497 B görünümler1

    ► En Çok İzlenen Skeçler: goo.gl/QI5bNy
    ► En Yeni Skeçler: goo.gl/4g1ieX
    ► Tüm Skeç Videoları: goo.gl/T7oX3N

    Daha fazla video, daha fazla komedi!
    Kanalıma Abone Olmak İçin: goo.gl/ShJ9uS

    Sosyal Medya Sayfalarını Takip Etmek için:
    tahsinhasoglu
    tahsinhasoglu
    tahsinhasoglu



    Gül ne olursan ol yine gül ► tronline.info_c...

    katma 8 gün önce

    YORUMLAR: 748

    1. Tahsin Hasoğlu

      Sıcağı sıcağına video yapıp nasıl şaşırttım sizi ama:) Videolar tüm hızıyla devam edecek... Buraya yeni gösteri tarihlerini de yazayım. 26 Kasım Bodrum, 28Kasım Bkm Mutfak, 30 Kasım Kadıköy Barış Manço KM, 4 Aralık Ankara, 18 Aralık Kayseri... Çok yakında yeni şehirlerle... Tüm biletler Biletixte.

      1. Amigo Sami Arslan

        Reis Almanyaya avrupaya gelecekmisin birgün mesela frankfurt berlin vienna filan keske gelebilsen abi

      2. Bayram Çimen

        Tahsinciğim Bilecik'e de bekliyoruz merak etme yerimiz mevcuttur 😉

      3. Baba 1

        Yurtdışı gösterisi düşünürsen moskovada bekliyor olacağım full çakılı geçer çok hayranın var gerçi biraz sayemde oldu desem yeridir.

      4. Mertcan Uyanık

        Adanademirsporuda katarsın abi yakında bekliyoruz yani 😁

      5. Faith TT

        @Kutlu Mızrak he ya. Ameriga çok güzel başgan gelsene. Çekurdek çitlerik.

    2. Doğan Durmuş

      Bjk 0-4 giresüüün

    3. Selim Sevim

      Yaprak Dökümü / Ali Rıza Sergen. Boşuna dememişler işleyen yolda ot bitmez diye. Adam kel çünkü kafa zehir. 👏👏👏 😂

    4. Tuncay Yılmaz

      Aklıma kadıköy metrosu geldi niyeyse

    5. Ali Usta

      -Son bi umut... +Halil umut 😂😂😂

    6. Mehmet CANLI

      14. haftada Konyaspor yenildi ama 3. sıradan 2. sıraya yükseldi :) Değişik bir lig gerçekten.

    7. Ràgñàr187erz

      Bildirimi daha yeni geldi aga haberin olsun.

    8. Amigo Sami Arslan

      Trabzonspor bu sezon dua etsinden avrupada oynamadilar yoksa hamsik sakatlanmisti bile futbolcular hepsi sakatlanirdi. Tahsin Hasoglu video muhtesem olmus yine herzaman ki gibi.

    9. 30_fps METEHAN

      Yarismi var laaa

    10. Yavuz aydın

      14.haftayı bekliyoruz

    11. Bülent Ermiş

      Liderlik mi!

    12. king

      Gs şampiyon olacak

    13. KASAP HD

      OYUNCU 1905 ELLENDİ

    14. Muhammet Kılıç

      Ben bunu nasıl kaçırdım ya ancak bugün izledim.

    15. AYDIN DOĞAN

      Dexter şahane olmuş. 🤣🤣🤣

    16. Rivenoloji

      KÖR MELİHA ATARDI. QFDÖQWEPLKDMQWLPKDM ABİ O EZELİN ÖMER OLDUĞUNU TEKTE BULDU GEÇ KAÇIRDIĞINI YOKTAN BİLE GOL BULURDU

    17. Engin GENÇ

      Acaba bizi yenince mi kareografi yapsanız, böylelikle hiç yapmazsınız 😀😄

    18. Ne yazacağım Buraya?

      0:26 FB:Son bir umut Gs:Halil Umut? Abi yine çok ince çok iyi be 😂😂😂

    19. orxan ibrahimli

      Fenerin Dexter gülüşü )

    20. mehmet kaya

      Son bi umut halil umut

    21. Yusuf Efe Karateke

      Ligde 13. Hafta Liderlik Yarışı (Derbi Özel),

    22. Bakugan hmzkc

      Ne zaman Galatasaray yenilse video atiyor

    23. Huseyin Kirdar

      Muqq

    24. xMersy

      84 TE 2-1 di 94 TE 1-2 nasıl oldu bu ya

    25. Adem Sonuç

      Konyaspor 💚

    26. Hasan Özdemir

      🤣🤣🤣 Dexter kim 🤣🤣🤣

    27. Star-Lord

      0:25

    28. Emrah Genc

      ADAMSIN YA..GİRİŞ HARİKA OLMUŞ))

    29. adem kara

      84 de 2 1 di 96 da 1 2 oldu nasil oldu anlamadım bittim yaaaa

    30. Furkan Sezek

      84 de 2:1 94 de 1:2😂😂😂

    31. Adolf Hitler

      yine harika

    32. Murat Yüksel

      Reis fenerin yıldızları silmiş güzel detay

    33. Yasin Cankütük

      Liderlik yarışı ? TRABZONSPOR VARKEN ?

    34. Mesut Tekerek

      Olmamiş

    35. Minato Namikaze

      Sonra kendi kendime dedim ki "ben bu adamı niye takip etmiyorum"

    36. Merina Zen

      00:27 😂😂

    37. Tekno Time

      84te 2-1di 94te 1-2

    38. Emre KUL

      LİDER NİRDAAAAĞĞ

    39. nusret yurdakon

      Yüzümüzü güldürdün her zamanki gibi işin gücün rast gitsin

    40. M.Talha Gökçe

      84 TE 2-1 94 TE 1-2 QSKDASMDKLASMDLKAND

    41. Alwin

      Herşey 31. Dakika golü ile başladı

    42. Mustafa Sönmez

      Tahsin sende hep fb yenince yapıyorsun

    43. Tamer Yıldırırım

      Cok komikkkk

    44. Üstün Tknmz

      Kral yapıyorsun bu işi başarılar

    45. Emir YILDIRIM

      tahsin abinin gösterileri nasıl oluyo arkadaşlar

    46. Noobuz hepimiz

      yeni kanal açtım destek

    47. LİDER ÇAĞLAYAN

      Oyuncu 1905 elendi 💛💙🤪

    48. Efe Tuncer

      beşiktaş yok cesed beşiktaş

    49. Emre coruh

      El matador kim minn jaeee

    50. Adem YILDIZ

      Eline sağlık. En sonda Dexter ı da Hakem olarak canlandırsaymışın tam olurmuş, eksik kalmış.

    51. Ramazan Oran

      Oyun sahibi elenmez anladınız mı?

    52. Halit Bütüner

      Yaptığı videolarda hiçbir takımı üzmeyen adam seviliyorsun SAÇSIZ KRAL :))

    53. İbrahim Ethem

      Yine Tahsin reis, yine rfsane bir video daha 😅😄 kahkaha attım çok iyiydi 👏🏻

    54. abe

      〽️🔟🤩🏆

    55. abe

      💪🏻💛💙🌿🇹🇷

    56. Eldar Hesenli

      Sergenin bir tek Ali Rza kaldı😀😀😀

    57. R. Süleyman SARI

      Hocam Kralsın

    58. Serhat Abaci

      videonun sonunda dexter müziği ayrıntısına ne demeledi tamda yeniden 9.sezonun baslamasıylaaaa

    59. Çağatay Köklü

      Anadolu takımları yarışa tutunamaz. 2010 2011deki gibi unutmayın 😉

    60. Son Mohikan

      Ulan herkesin parodisini izliyorum. Tek keyif aldığım bu adam. Kalitesinden hiç şaşmıyor.

    61. Hilal Karip

      Çok iyi

    62. Bayram Yıldız

      Neden her haftaya yapmıyosun çok eğlenceli

    63. Kral Lazkopat

      Şampiyon Trabzonspor 🔵 🔴

    64. Salma Elhadky

      BeŞiKtAş!! ŞAMPİYON !!

    65. GAMER NUGGET

      Abe 500000 bin abone hayırlı olsun

    66. HÜSEYİN KAYMAK

      Sen harika bir detaysın tahsin

    67. Necdet Eymen

      Konyaspor geliyor bak

    68. Terk-i Diyar

      Kapat şu müziği muhittin abi 😀

    69. Gary O'Sullivan

      Maalesef olmamış. Eski tat yoktu bu videoda.

    70. Sezer KARU

      DEXTER MORGANNNNN ÜFFFF SÜPER GÖNDERME ❤❤❤❤❤

    71. kkk kkk

      Halil Umut Dexter

    72. Ender Yıldız

      84'de 1-2 olan skor 94'de 2-1 nasıl oldu bu ya? En güzel soru derbi ile ilgili. Türk hakemlerin sayesinde oldu hocam.

    73. REVAN BEY

      Çok kral video 😂

    74. Mustafa Gedikli

      Hatayspor adamdır. Helal olsun.

    75. fatih kılıçoğlu

      Derbide Zaman büküldü 84'de 2-1 94'de 1-2 😂

    76. Kemal Erdoğan

      ALANYASPOR 🧡💚💪🏼 #Anadolu

    77. efe oyunda

      Kendini aştın

    78. F GAME

      Çok iyi yapıyor kral yaaa

    79. Omer Kuyumcu

      galatasarayliyim ama coook cok iyi 😂😂😂

    80. Merve

      alın size squid game :)

    81. kaaninho

      84 de 2 1 94 de 1 2

    82. Melih Kara

      Süpersin tahsin abi her hafta gelsin lütfen

    83. Bahattin BALCI

      tebrikler

    84. Cengiz Göral

      Yenen de yenilen de senin skeçlerine gülüyor. Şu fanatik ortamda bunu başarmak hiç kolay değil. Tebrik ederim.

    85. Yunus ka_1907💛💙

      Kadıköy deki maçta takımlar tam sahaya çıkıyor ve bu müzik çalmaya başlıyor.🤣

    86. Emrah Yalman

      😂😂😂

    87. hawli _

      squd game yi ilk defa bu kadar abartım :D

    88. Ali'RB

      Dexter Morgan :D

    89. Baler Keskin

      HER ZAMAN HER YERDE EN BÜYÜK FENER ULAN! 🤫🟡🔵 #Fenerbahçe

    90. Baler Keskin

      OYUNCU 1905 ELENDİ! OYUN BİTTİ! 🤫🟡🔵 #Fenerbahçe

    91. Serbay Akkaya

      Bu işi en iyi yapan sensin diğerleri kopya kısa sürüyor ya 5 kere izliyorum gülüyorum 😂💛💙

    92. ömer tekin

      0:56 sanki bi sizi yendik 😄

    93. Samet

      Çok iyi be

    94. Oyun Ejderi TR

      İnstada full holiganlar vardı. Tarafsız insan ihtiyacımı giderdin. Çok sağol abi. Allah başımızdan eksik etmesin seni

    95. Kerem

      hahahahah Kim Min Jea Bunu begenmedi

    96. Destra

      HATAYSPOR 😍❤️🤍 Adam gibi adam Tahsin Hasoğlu Teşekürler Hatay'dan selamlar 😍

    97. Eren Jeagar

      Tam her şey bitti derken son bir umut Halil UMUT.

    98. Serhat Elçin

      Derbinin özeti:son bir umut Halil umut ?

    99. Ertuğrul DEMİRER

      Adamsın

    100. TGRT_TV

      Süper olmuş yeminle ...