EVLİLİK | Harbi Hayatlar | Röportaj Adam

Röportaj Adam

Röportaj Adam

2,4 Mn görünümler1

    Aşk, mantık ve Türkiye'de daha yaygın olan görücü usulü evlilikleri anlatan belgeselimiz sansürsüz şekilde yayında. Keyifli seyirler. Yeni videolar için kanala abone olabilirsiniz.

    Evlilik: tronline.info/status/video/tZySrbBd2nai19Q
    Bekarlık: tronline.info/status/video/yNRoj9qhsqF_qZ0

    Instagram: roportajadam
    Twitter: roportajadam
    Facebook: roportajadam

    katma Aylar önce

    YORUMLAR: 4 178

    1. semtinmuhabiri

      Türkiye’nin açık ara en iyi mizah kanalı.

      1. SAKIN KANALIMA GİRME!!!

        Aykut elmas'ı unuttunmu?

      2. Mehmet Şahin

        Filimler ve filimlerde güzel

      3. Barış YILDIRIM

        Tek diye biliyorum

      4. Furkan Üstündağ

        Keşke ekibe bir de kapalı (türbanlı) oyuncu alsalar. Sana daha çok hitap ederdi !

      5. kirito

        Aykut elmas?

    2. a g

      Bu videonun bu kadar ilgi görmesi, insanların bu videoyu bu kadar benimsemiş olmalarının sebebi aslında etrafımızda gerçekten böyle toksik ilişkilerin ve evliliklerin olmasıdır. Traji-komik ama komiği daha ağır basıyor 😄 Tebrikler mükemmel analizler ve mükemmel mizahlar için

    3. BURAK

      Her videonda ülkemizdeki önemli bir soruna parmak basıyorsun öncelikle tebrikler benim anladığım kadarıyla bu videoda bir yandan da evlilikler dışında ülkemizdeki işini iyi yapmayan bilmeyen insanlardan bahsediyorsun ve çok başarılı bir şekilde temsil etmişsin tebrikler

    4. toijg avnnr

      Mizah ile birlikte, altından verilen mesajlar. Siz bu işte bir numarasınız emeğinize sağlık. Hem güldük hemde mesajları aldık. 🙌🏼

    5. Evsiz Salyangoz

      Kırmadan dökmeden ancak bu kadar güzel anlatılırdı 😂 emeğinize sağlık seviliyorsunuz !!!

    6. ŞİİRİN ÂHI

      Sosyal mesaj desen var, eleştiri desen var, hayat dersi desen o da var mizaha gelince âlâsı var. O zaman bize alkışlamak düşer. Bravo Röportaj Adam.

      1. kutay

        sınavda kafamın içi; (kanalımda)

      2. sessiz tepe

        Umarim dizileri çıkar böyle bölüm bölüm levent kırca gibi

      3. JUDGE PM

        Merhaba Ben 10.Sınıf Öğrencisiyim. TRonline'den Para Kazanmak İstiyorum. Dershaneye Gidiyorum Aileme Fazla Yük Olmak İstemiyorum. Bu Kadar İnsandan 5-6 Kişi Gelse Bile Bana Moral Olur Amacım Prim Değil Lütfen Yanlış Anlamayın. Şimdiden Teşekkür Ediyorum...

    7. Ali Osman SAĞLAM

      Olayları bu kadar iyi analiz edip mizaha döken, efsane oyuncu kişiliklerine bürünebilen bir ekipsiniz, kaç defa izlediğimi hesaplayamaz oldum. Teşekkürler :D

    8. YUSUF SALTAN

      Kral sakın sakın kendini bozma ve mizahtan kastın ne anlıyorsan onu seyircilere taşı, süpersiniz kadro zaten efsane

    9. fouoii gyhh

      Gündemde olan herşeyi bıyık altından anlatmışsınız, mükemmel 😂

    10. kubilay Emeksiz

      Gene harika bir iş çıkarmışsınız tebrik ederim. Keyifle izledim. Oyuncular da tam isabet olmuş.

    11. Elekber Babayev

      "1 hafta önce evladımın lösemiden kurtulduğunu öğrendim buraya yazıp mutluluğumu sizlerle paylaşıyorum."

      1. Mrt

        İmam huseyn yardımcın olsun aga

      2. ᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠᅠ

        @VENOM BAŞKAN ayn her kanala yazmış

      3. Tail

        @teko tek kanka prim kasıyor gerçek değil bir insan 82 twne aynı yorumu farklı videolara atarmı (aynı kanalın?

      4. teko tek

        Bu çok güzel bir haber rabbim tüm hastalara şifa versin

      5. Enes Kürdü

        Maşallah

    12. Feridun Aldemir

      Netflix,Gain,Exxen in bir yıl boyunca yaptığı dizilerin hepsini üst üste koyacak senaryo ve oyunculuk var..Helall olsun

    13. Zeren Papur

      dibine kadar hakedilen trend, hem de duble, tebrikler, seviliyorsun

    14. Emily An

      yapmayan bilmeyen insanlardan bahsediyorsun ve çok başarılı bir şekilde temsil etmişsin tebrikler

    15. Oguz Uysal

      Tarzını çok beğeniyorum başkan, samimi, doğal, gerçeklerden uzak değil , sosyal mesajlar, göndermeler yerinde toplumun kopmadan devam etmeni isterim.

    16. Eyüp Cem Gülbasar

      Abartı gibi görünüyor ama hepsi o kadar gerçek ki. Bugüne kadar gördüğüm evlilikleri özetleyen harika bir video olmuş ellerinize sağlık.

      1. Mars Valisi

        @Eyüp Cem Gülbasar ben depresyondayim içim kapkara olmuş kendimi öldürmek istiyorum ama yapamiyorum :)/

      2. RENAISSANCE

        Sen ne diye insanların sırlarını kullanarak bu evliliklerin doğru olduğunu düşünüp insanları yanlış yönlendiriyorsun? Bence mesleğini bırak. Yapabildiğini düşünmüyorum. İnsanımız senin yorumundan akıl alıp yanlış düşünebilirler. Ve büyük bir kısım yani, biraz anlayışlıdır bizim halkımız:)

      3. Eren

        Eyüp Yorumunu okuyana kadar kel ile evlenen güzel zengin kız da olmaz diyordum yorumu okudum düşündüm ulan benim yakın çevremde var bu harbiden doğru yani dediğin

      4. Harun Aygün

        @Eyüp Cem Gülbasar Psikoloji okumak isterim de işsiz kalır mıyım abi sence ya da işsiz kalan niye kalıyor bilgi verir misin?

      5. Sıfat Reis♥️

        Lise öğrencisiyim 11'e gidiyorum. Yarı zamanlı çalışıyorum da Aileme yük olmak istemiyorum TRonline'dan da harçlık çıkartmak istiyorum bu kadar insandan 5-6 kişi bile görüp takip etse çok iyi olur. Şimdiden çok teşekkür ederim. Bunu sürekli belirtiyorum samimi kalın en iyi dostunuz kendinizsiniz kendinize iyi bakın......

    17. Bülent Şeker

      Geleceğin olacak o kadarı her biriniz birbirinden başarılısınız bu zor günlerde iyiki varsın reportaj adam ve ekibi

    18. Emin Yetişir

      Valla helal olsun on numara elestiri on numara gündemdeki herseyi ozetleyen video :) elinize saglik. Mizah ile birlesincd gercekten mukemmel oluyor. Daha sık video gelmesini istiyoruz.

    19. samet mercemek

      TRonline'da izlediğim açık ara en iyi yerli iş. Tebrikler gerçekten tebrikler.

    20. lale otunc

      Son zamanlarda yaptigin videolari yurekten kutluyorum gercekten farkli hayatlari farkli cercevelerden bizim ulke standartlarina gore anlatiosun komik ama gercek!!!

    21. Umut ünal

      Ekibin yaptığı işler her seferinde daha da güzelleşiyor, Volgan Öge ve Cihangir ayrı bir tat katmış...

      1. Doğuhan

        Beyler profilde 50 yazıyor size zahmet 60 olurmu

    22. Mustafa KOMRAT

      ne adamsınız ya helal olsun sizlere:))

    23. Awestaberzan Kocamış

      Evlendiğimizden beri başıma gelmeyen kalmadı😂😂😂😂

    24. MUHAMMED ERBIL

      En marjinal tiplemeyi Mehmet alıyor ve hakkını veriyor, rol ve karakter tam uyum 🙂

    25. serry ciok

      yapmayan bilmeyen insanlardan bahsediyorsun ve çok başarılı bir şekilde temsil etmişsin tebrikler

    26. Berat Gulbay

      Aynı anda hem evlilik hem bekarlık paylaşan koca yürekli adam

    27. minij hooi

      yapmayan bilmeyen insanlardan bahsediyorsun ve çok başarılı bir şekilde temsil etmişsin tebrikler

    28. mizan 34

      Cihangir abinin sahneyi gülmekten zor çekmişler belli 😁 -Sen bu karıyı boşama bu bizim ağzımıza sı**ar 😂 Sen sağlıklı sıhhatli çok yaşa Cihangir reis.

    29. BRKYOL

      "16 saat çalışıyorum; 4 saat uyuyor, 4 saatte ailemle vakit geçiriyorum." 7.19'da mesajı da vermiş. :)) Not: Şahin Bey'i emeğinden ve girdiği zahmetten ötürü takdir ediyorum.

    30. İlker İnci

      Yeminle söylüyorum harika bir video olmuş emeği geçenleri kocaman alkışlıyorum fevkaladenin fevkinde bizi güldürdünüz. Mahsun kardeşim seni en kısa zamanda büyük projelerde sinemalarda ekibinle birlikte görmek istiyoruz 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎

    31. YasDel

      bi flüt kaç lira ulannnn 😂😅😂

    32. MC Eiht

      Damadına aşık kayınpeder olayından, birbirlerine belden aşağı beddua eden antakyalı çiftin videosuna göndermelerle dolu bir çalışma daha 😂🙏

    33. Cosinus 34

      Yalnız mahsun ve eşi mükemmel olmuş, bu ikili evlilik skeçlerinde kesinlikle eş olarak kalmalı

    34. Bekir Aksu

      Helal kardesim on numara iş yapiyorsun. Aynen böyle devam et. Başarılar 👍🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    35. Erdoğan GÜNDÜZ

      Uzman görüşü ile Volkan Hocam'in anlattıkları hayat dersi niteliğinde

    36. Hakan Dasgin

      Bu adamlar kendi kendilerini bu kadar nasıl geliştirdi diye hayretler içerisinde izliyorum her videolarını. Helal olsun

      1. kutay

        sınavda kafamın içi; (kanalımda)

    37. Habibe Bakir

      Harikasınız hepiniz de, bu eğlenceli komik dakikalar için çok çok teşekkürler. 👏👏👏

    38. Eda

      Çok iyi bir ekipsiniz 🙂

    39. kadir burak Taşdelen 3636

      Kendisini dominik cumhuriyetinde gördüm konuşma fırsatımız da oldu samimiyeti ve kişiliği ile harika bir insan daha iyi yerlere gideceğinden de hiç şüphem yok... Başarılar 👏

    40. Burak ŞİMŞEK

      Bu abla kimse oyunculukta uzaya erişmiş😂 diğer videolarda mutlaka yer almalı. 👏 Abla dediysem Adana şivesiyle söven abla 😂👏👏👏👏

    41. AHMET YILMAZ

      Bu harbi hayatlar serisi çok iyi oluyor. Fakirlik & Zenginlik süperdi, Bekarlık & Evlilik de güzel olmuş. Videoların her ikisini izlediğin zaman aralarındaki bağlantı da muhteşem oluyo :) Ülkenin durumunu da video içinde inceden vurgulamanız takdire şayan hareket. Emeğinize sağlık ama çok özletiyosunuz kendinizi, arayı bu kadar soğutmayın bence :)

      1. ERDEM AĞBAŞ

        Ben Ve iki Küçük Kardeşim Var Video çekiyoraz bakarmasan

    42. Mustafa Dönder

      Bu işin hakkından fazlasını yapıyorsun abi helal olsun

    43. S. S.

      Aga Mahsunun eşini kim oynadıysa harika. Çok gerçekçi Oynamış bence daha fazla oynamalı bu kadın

    44. Murat Bilgin

      Kardeş sana zahmet daha fazla video çeker misin insanların gülmeyi bile unuttuğu şu günlerde ilaç gibi gelir herkese en azından tekrar tebessüm etmeyi hatırlatırsın bu sayede insanlara

    45. liouy cnny

      Evlilik dediğimiz durum anca bu kadar güzel anlatılırdı 😂😂 Hele şu babasının evinde el gırgırı olayı harika👍😂

    46. Morphena Temis

      Röportaj adam ekibini zaten ayrı bir seviyorum, Volkan Öge'yo görünce yüzümdeki gülümseme üç kat kadar arttı cidden. Çok harika bi buluşma olmuş. iyi ki varsınız da yüzümüzde tebessüm oluşturuyorsunuz :)

    47. Ozan Fırat Söğüt

      Mahsun'un eşi rolündeki kişi daha fazla rol almalı. O nasıl mimikler yav

    48. Ömer Cenk Yazan

      efsanesiniz. direkt netflixde oynansın🤣🤣🤣🤣

    49. fatih altınsoy

      Evlilik bu kadar güzel anlatılamazdı 😂😂

    50. dolimi jotoo

      Traji-komik ama komiği daha ağır basıyor 😄 Tebrikler mükemmel analizler ve mükemmel mizahlar için

    51. Fatih Terim

      "Tarih tekerrürden ibarettir" sözü kendini bir kez daha tescillemiş oluyor... Manzaraya baktığımızda Levent Kırca ekip ruhunun farklı maskelerle ve güncel bir şekilde hortlamış olduğunu görüyoruz.Yoğun trajikomedi barındıran içeriklerinizi keyifle izliyoruz.Emeğinize sağlık..👏

      1. noPaY noHacK

        Çok iyi bir yorum. Tek fark küfür ama o tek fark da rtük yüzündendir belki.

      2. DARTH VADER

        Sondaki müziğin adı ne?

      3. kutay

        sınavda kafamın içi; (kanalımda)

      4. Anıl E

        Çok güzel yorum

    52. Hurricane

      Şahin Abinin farklı bir yanı var ya içten ve harbi bir adam hayatın içinden süzülmüş biri gerçek adı ne bilmiyorum ama buram buram adam kokusu var. Keşke TVlerde de izleyebilsek bu kadroyu

    53. hazennnn

      Çok güzel acı gerçeklerimiz... Güzel kadınlar kötu adamlara denk gelir, iyi adamlar da kötü kadınlara denk gelir.

    54. Mert Aşkın Tuna

      Bu videoda gördüğünüz tüm oyuncular, reyting rekorları kıran popüler oyunculara göre emeğinin karşılığını alamıyor ya ona üzülüyorum işte.

    55. Tuğba COŞKUN

      Mantıksız bir evlilik yapmanın da bir mantığını görmüyorum. - Volkan Öge (2021)

    56. buğra çakmak

      Mizah ile birlikte, altından verilen mesajlar. Siz bu işte bir numarasınız emeğinize sağlık. Hem Güldük hemde mesajları aldık. 🙌🏻

    57. Emrah Yarar

      Bütün videoları o kadar güzel düşünülmüş ki müthiş. Acı gerçekler.

    58. Büşra U

      Videolarında sosyal hizmet uzmanlarına yer veren adam gibi adamlar :d

    59. Onur Aslaner

      Mizah budur.Kalite ve zeka kokuyor. İzahı olmayan şeyin mizahı olur.

    60. SmilingArtichoke

      Zamlara ve Olası Erken Seçime olan gönderme.. Ellerinize sağlık. 😀

    61. asel54

      Kral video atmış. Ulan daha izlemeden yüzümde bir gülümseme oluştu.

      1. çiğdem Kavraz

        tronline.info/status/video/2bWV2Nqhs3yvqNQ

      2. Yusuf gök

        @asel54 sende haklısın 😂😂

      3. asel54

        Hayatım da ilk defa TRonline da yorum yaptım 400 küsür beğeni gelmiş. Para veriyorlar mı lan söyleyin Allah rızası için 🤣🤣

      4. Hale Aydin

        Aynen yaa

      5. Yusuf gök

        Ha ha ha aynen 😂😂

    62. Sezer Müzik 🎶

      shutterstock mevzusuda efsane 😄 internetten foto bulup kendileri gitmiş gibi davrananlara gelsin 😄

    63. Selçuk Taka

      Pastel boya alamıyorum diyip rakı masası donatması. Güzel mesaj 👏

    64. M. Ayanoğlu

      Volkan Öge'nin katılması da inanılmaz olmuş. Kaliteye kalite katmış.

    65. OKANZ94

      “Evlilik, hiçbir pusulanın işlemediği derin bir okyanustur.” Heinrich Heine

    66. Otto von Bismarck

      Volkan ögenin mühendis, doktor, belediye başkanı, şarkıcı, psikolog her mesleğe uyan bir tipi var.

      1. Orhan Arık

        En iyisi ingilizce öğretmeni 😂😂

      2. Ali Koç

        bir tek komedyene benzemiyor aq

    67. Gokhan Kara

      Sanattan öte bir şey bu🙂Birilerine dokundurmalar ayrı bir dünya zaten.

    68. Mustafa Dönmez

      Gercekleri mizahi yolla gözümüze gözümüze sokuyor adamlar

    69. casr

      Kendinizi bu kez aşmışsınız. Tebrikler.

    70. FakirMaker

      İlk evliliğin süreli olması gerekiyor. Mesela ilk iki yılın sonunda yenilenmezse şartsız koşulsuz otomatik sonlanması gerekiyor.

    71. Asım Ünlü

      Gene milletin rezilliğini sermişsiniz ortaya tebrik ederim!.. Anlayana çok güzel eleştiriyorsunuz hatta çok güzel laf sokuyorsunuz ne kadar pislik varsa ortaya döküyorsunuz da anlamayana sazı "sallasan" az demişler :)

      1. kutay

        sınavda kafamın içi; (kanalımda)

    72. Mavi

      BU HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN İYİ SERİ!!!

    73. Mürşid Türkoğlu

      En sondaki olayı çok güzel bağlamışsınız gerçekten ayrı bir seviyesin Mahsun reyiz

    74. özay özay

      Evlilik kolay iş değil.Manevi gücü olmayan o yola girmesin.

    75. MUHAMMET YÜCEL

      Öncelikle alt yazıyı yazan arkadaşı İnşaAllah yazdığı için tebrik eder sonrada Mahsuncuğumun gözlerinden öperim 👏👏🥰🥰😂😂😊😊

    76. Ebru ülgüdür

      Mahsun karını oynayan karakter süper çok doğal...lütfen daha çok görmek istiyoruz.gülmekten öldüm o bölümlerde.🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      1. Tugce Beyaz

        Aynen

      2. e haliyle

        kadın oynamamış, yaşamış skdkdjgj

    77. Mrademir74

      Tebrikler. Ön numara beş yıldız olmuş.

    78. Mümin Perkgün

      Elinize sağlık durum açık net daha iyisi olamazdi 😂

    79. DELİBAŞ

      Yapıyosun bu işi mahsun abi

    80. Burak Gunduz

      Reis part 2 bekliyoruz emeğine sağlık 👏

    81. hakan

      Mahsunla eşi arasındaki atışmalar efsane olmuş.president cihangir de inanilmaz eglendirdi.bu sıkıntılı günler de fazlasıyla kahkaha attırdınız.hepinizin emeğine sağlık

      1. Caner Uyar

        Sizin şu sıkıntılı günlerde bi bitmedi smsmsd

      2. xenon hanım

        Gerçek eşi mi😁

    82. GEZGİN

      bu kadro mükemmel olmuş mahsuna eşlik eden bayan 10 numara, oda artık demirbaş olsa süper olur emeğinize sağlık

    83. Raşit Kocatürk

      Sen bi harikasın dostum ya 😂😂😂😂😂

    84. EDEBİYAT VE MOTİVASYON

      “Evliyim, herkes evlenmeli, kimse bekar kalmamalı.Kimsenin benden daha mutlu olmasını istemiyorum.” (Arif Güven Show)

    85. abuzer yardım

      Ya abi siz nasıl bir muhteşem ekipsiniz şahin abi bambaşka👏👏👏👏👏

    86. Arif Tunahan Cankıroğlu

      Gündemde olan herşeyi bıyık altından anlatmışsınız, mükemmel 😂

    87. Korhan SAYGILI

      Çocuk sahibi olmanın günümüzdeki legal yöntemi.. 💯

    88. bçağatay6

      Daha güzel yerleri hak ediyorsunuz

    89. TAYTIS

      Bunu mutlaka üçleme yapın . DULLUK çekilmeli..

    90. Sibel Baskaya

      Cok iyiydi yaaa evlilik ve bekarlik bu kadarı iyi örneklerle anlatilamazdi aydınlandik hocamm😂😂😂😂

    91. Samet

      Abi şu zor günlerde bizi mutlu ettigin için teşekkürler

    92. Onur Ekmel

      Mahsun , karını oynayan hep oynasın!! Hatta olacak o kadar isim hakkı kimdeyse sana versin o hakkı ve sen çek yeni bölümlerini. 2. Levent Kırca oldun resmen!

    93. poy raz

      Volkan Öge'yi burada görmek güzel olmuş, umarım konuk oyuncu olarak gelmiştir. Zira kendisinin daha önce ki başarılarını ve mizahını biliyoruz.

    94. Eşref Deveci

      84bin beğen, 0 beğenme abi adamları seviyoruz. Adamlar iyi.

    95. ricardo luis

      Sen nasıl bı kralsın mahsun abii severek izliyoruzz

    96. Maskeli Heykel

      "ben kendi içimde hazirana kadar süre verdim eğer bu devran düzelmezse resti çekip boşanıyorum" MESAJ ÇOK İYİ:)

      1. Eren Alp

        @☪️OSMAN🐺 #HayvanlarıKoru 2023 Haziran cumhurbaşkanı seçimi var erken seçim olmazsa tabi

      2. ☪️OSMAN🐺 #HayvanlarıKoru

        Haziranda ne seçimi var?

      3. Eren Alp

        @Aşık Bofki önemli değil

      4. Eren Alp

        @Aşık Bofki seçim

      5. Ashen One

        @Aşık Bofki Siyaseeeeettttt

    97. Enes Ünlü

      gerçeği mizahla anlatan adam 👍🏻

    98. TURGUT MAKİNA Paketleme Makineleri İmalatı

      Bu işin duayenisin tebrik ederim devamını her zaman bekliyorum Videoda bulunan herkese selam

    99. zafer sökmen

      Adamın bütün videoları birbiri ile bağlantılı adam her videoda hikayeleri bağdaş laştırıyor müthiş

    100. Ruslan Guluzadeh

      Allah yardımcınız olsun. Türkiyede durum karışık.