Derin Futbol 11 Ekim 2021 Tek Parça ( Letonya 1-2 Türkiye)

Derin Futbol

Derin Futbol

140 B görünümler1



    Derin Futbol TRonline Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/derinfutbol
    Derin Futbol | Facebook: DerinFutbolTV
    Derin Futbol | Instagram: derinfutboltv
    Derin Futbol | Twitter: derinfutboltv

    katma 3 aylar önce

    YORUMLAR: 280

    1. El_Turco _1071

      Merih Türkiye’ye gol atınca sevinmedi bile , Adam gibi adam .

      1. A H M E T

        @İnter Aşığı Adam He 0-0 bitecekmis hahah

      2. Cüneyt Kılıç

        @İnter Aşığı Adam sen söyledin herkeste oynadı 0_0 bitecek mis ulan maç ilk yarıda 1-2 oldu

      3. İnter Aşığı Adam

        Arkadaşlar netten iddaa oynayanlar varsa bahis şirketinin şikeli bir maç skorunu vereyim size başlamadan basın tüm servetinizi.. El paso vs Colorado springs macı var maç 0-0 golsüz tamamlanacak bu bilgi çok net sağlamdır ücretsiz para kazandırayım size sevabına..

      4. Cüneyt Kılıç

        Çok yaratıcı 😄😄😄

      5. A H M E T

        Ne alaka ? KAZMANIN TEKI

    2. Polat Hazar

      Dünya devi Letonya yi yenen milli takımı kutluyorum

      1. j Malinowska

        @Fahrettin Koca kucuk takimlara oynamak zordur, Hollanda kucumsedigi icin oyle oldu. Yoksa her turlu osurtur Letonyayi

      2. Fahrettin Koca

        @j Malinowska o öve öve bitiremediğiniz Hollanda, adamları zar zor 1-0 yendi.

      3. j Malinowska

        @FB 2021 letonya kim yahuuu. onlari bile zor yendik sansa

      4. FB 2021

        Yıllardır böyle küçük gördüğümüz için yeniliyoruz zaten..Kendimizi ne sanıyorsak Avrupalılar bizden çok daha atletik,disiplinli ve çalışkan…

    3. Cumhur Aksu

      Sinan Engin: burak niye düşsün ki 🤣🤣😂🤣( Sinan abi burağin düşmekten başka bişey yaptığı var mı en iyi yaptığı şey düşmek)

      1. special life special life

        😀😀😀 iyi dedin kardeş😀

    4. Süleyman Yavuzbilge

      Artık kötü performans gösterenlere teşekkür edip yenilere, dinamik oyunculara, sadece performansı güzel olan oyunculara yer vermemiz lazım. Sistemi değiştirmeliyiz, geliştirmeliyiz. Her zaman ruhunu ortaya koyan ve maçı okuyabilen, çözümler üretebilen ve kafasında kalıplar olmayan oyunculara ve teknik direktöre sahip olmalıyız.

      1. Süleyman Yavuzbilge

        @İnter Aşığı Adam teşekkür ederim ama kupon yapacak param yok kartta maalesef başka zaman artık ya da haftasonundaki maçlara en azından tahminini söyle bi bakiyim :)

      2. İnter Aşığı Adam

        Arkadaşlar netten iddaa oynayanlar varsa bahis şirketinin şikeli bir maç skorunu vereyim size başlamadan basın tüm servetinizi.. El paso vs Colorado springs macı var maç 0-0 golsüz tamamlanacak bu bilgi çok net sağlamdır ücretsiz para kazandırayım size sevabına..

      3. Süleyman Yavuzbilge

        @Servet Gürbüz mutluyum derken sevdiğim şeyleri yapmaya çalışıyorum yapabilirsem de mutlu oluyorum yoksa mutluluk bu ülkede biraz zor :)

      4. Servet Gürbüz

        İsim ver mutlu çocuk

      5. Süleyman Yavuzbilge

        @Titi Reis Evet tabiki de. Taraftarlar kadar önem verilmiyor futbola. Buna çok yazık. Basketbol ve voleybolda dünyada baya iyiyiz mesela. Artık oradaki yetkililere egitmenlere sorsunlar; siz nasıl yaptınız? Nasıl yetiştirdiniz? Nasıl liginiz futbolun premier ligi gibi diye sorsunlar. Gerçekten oradaki sistemi, aklı, bilgileri, düşünceleri, yapıyı, altyapıyı futbola taşısınlar en azından fikir üretemiyolarsa.

    5. A H M E T G O E T H E Ç A K A R

      Benim fikrim benim ilgilendirmez. -Sir Saçları şekilli şüküllü olan Sinan Engin

    6. Süleyman Yavuzbilge

      Kendi adıma mutluyum, eğleniyorum ve hatta eğlendiriyorum ama genellikle ülke olarak stresliyiz, tüm insanlar rahatlamak, gülmek, eğlenmek, sıkıntılarını atmak keyif almak istiyor. Siz de bunu yapiyorsunuz ve hem kendiniz eğleniyorsunuz hem insanları eğlendiriyorsunuz. Ağzınıza yüreğinize sağlık 😊

      1. İbrahim Bilgin

        @V Hangi kanal yandaş değil ki??

      2. Süleyman Yavuzbilge

        @V aynen öyle ben de. Televizyon izlemiyorum zaten hiçbir kanalı izlemiyorum. Haberleri tarafsız medyalardan takip ediyorum her konuda haberi. Bunu da burdan izliyorum :)

      3. V

        Yandaş kanal olduğu için seyretmek istemesem de sadece bu program için izliyorum

    7. serkan ergün

      Bu ne ya 1 saat kuntzun ağlamasını dinledik. Şak şakı ne kadar çok seviyoruz. Türk ün Türk ten başka dostu yoktu sağolsunlar birbirimizede düşürdüler.

    8. özcan ulaş

      DİYELİM ENİYİ İKİNCİ OLDUK VE ŞAMPİYONAYA KATILDIK..BU FUTBOLLA BİZİ REZİL RÜSVA EDERLER GOL DAHİ ATAMAYIZ..

    9. eray denız

      52:17 rasimin gülüşü 🙂

      1. ziyaaaa

        42:50 😂😂

    10. İbrahim Yeşilyurt

      Ahmet Çakar çok formda çıktı bu programa her zaman böyle olması dileğiyle 😂😂😂😂

    11. Mus4suM MM

      Onur Yıldız gafları: Hocam, bu gece tatmin oldun mu? (Apo) Kardeşim kestirmişsin? (ROK) Çıkar, masanın üstüne koy (Ahmet Çakar) Sıra Sinan Engin’de 😅

    12. Koksal Erdel

      Türkiyenin açık ara en iyi komedi programi

      1. Muhammet Emin Aslan

        Eskidendi daha iyidi

    13. ALlı

      güzeI performans eski beyaz futboI tadını aIdım maç bahane çok güzeI makara yapıyorIar

      1. Servet Gürbüz

        Kesinlikle çok zevk aldım

    14. Mücahit Ulaş

      25:15 Sinan Engin; “ …başka hiç bir müsVet hareketi yok” :))

    15. Mededo

      Hollanda Norveçi yenecek bizde Karadağı yenip puanda öne geçicez ve Cebelitarık maçında zaten 3 puan alıp gruptan 2. çıkıp elemeye gidicez elemede de kazanıp dünya kupasına gidicez. Bekle bizi KATAR!

    16. belinay says

      Rasim ne kadar çok seviliyor yaa.. Halk tarafından. İzleyenler de %75 onun için izliyo

    17. Vedat Tekin

      Abdülkerim abinin kuntz hakkındaki söyledikleri %100 doğru ve müthiş yorum 👌🏼

    18. Kenan

      Abdulkerim abimize en yakin zamsnda tiklamak istiyoruz, cabuk yapin

    19. falcon

      Ahmet Çakar: Klissman, hiç sevmem. Çakalın önde gideniydi Allah rahmet eylesin

    20. jackal insomnia

      Efsane kadro her bölümünde yeni bir tarantino filmi izliyo gibi oluyorum😁

    21. Abdullah Ünüvar

      Abdulkerim çok iyi ya bi gslı olarak çok sewiyorum çok dürüst dobra net

    22. Murat Demir Piyano Çello

      5:50 Burak niye düşsün ki... adam norveç maçında rüzgardan düştü Sinan Engin

    23. Yozgatlı Jesse

      Burak niye düşsün ki? -Sinan Engin

    24. seviyse ölümüne sevmiyse gara yerin dibine

      serdar dursun muhammet demir in yanindan gecemez muhammed demir büyük takima alinsin ertesi gün milli takimda önemli olan anadolu takimindan getirip oynatabilmek

    25. Gökhan ÇAĞLAR

      5:51 5:53 arası Burak niye düşsün diyor Sinan bey çok güldüm aklıma Burak Yılmaz gelince 😃

    26. Ali Çoban

      Duygusal adamlar iyidir işin iyi yapar

    27. Lütfi Demirci

      Sizde bizi gülmekten ağlatınız yemin ederim 😄😄

    28. Amigo Sami Arslan

      Allahima sükürler olsun su maci kazandik

    29. Hakan Alkilic

      Hollanda Letonya kac kac bitti 1-0 😟 (düşünülen 5-6) işte ya falan 😅😅25:50

    30. Göksal Uslubas

      Sinan Engin....."Burak niye düşsün ki...fıkra gibi

    31. Kuzey Kuzey

      59 ÖNCESİ ŞAMPİYONLUKLAR VERİLSİN⚫⚪BJK NİN 5 ŞAMPİYONLUGU, FB 9 ŞAMPİYONLUĞU, GS NIN 1 ŞAMPİYONLUĞU VERİLSİN⚫⚪BJK:21⚫FB:28⚫GS:23⚪⚫GS'ci ESKİ HAKEM ERMAN TOROĞLU İSTİFA, ALGICI ASPOR (GS TV) İSTİFAA

    32. Mir Tuğra Hirfanlı

      Ahmet Çakar insani tüm duygularını kaybetmiş Kuntz'un ağlaması hepimize geçti.Allah sana hidayet versin Ahmet Çakar biraz insani düşün 60 yaşındasın !

      1. Mir Tuğra Hirfanlı

        @İnter Aşığı Adam adam samimi bir sekilde agladi şeytanlik sizde

      2. İnter Aşığı Adam

        Kardeş sen neyi sçamalıyon amatör takımı yendi diye stresten ağladı son saniye paralarından işinden olmamak içni tamamn stresten dolayı ağladı üstündeki baskıdan ötürü..

      3. Ömer F

        Ahmet Çakarı yedirmeyiz ulan

      4. İrfan

        Ahmet Çakar futboldan bihaber

      5. Mir Tuğra Hirfanlı

        @Cavid Aliev Ahmet Cakarin her yerindeki killar agarmis boyle zırtapozluklar yapmasın medya maymunlugunu biraksin

    33. Cem Emirli

      Onur Yıldız Bey Sizden Ricam Bundan Sonra Ki Programları TRonline'de Tek Parça Yayınlarsanız Çok Sevinirim Teşekkürler Şimdiden

    34. Blue Whale

      Sinan enginin yorumuna katiliyorum..sistem kuralim kuntz hocayla devam edelim ama takimda gereksiz bosa gezen hakan calhanoglu burak caner ozan kabak yusuf yazici zeki gibi bos adaardan kurtulmamiz lazim

    35. deathwing x

      %10 futbol %90 kuntz neden agladi :)

    36. YILMAZ

      Beşiktaş , Fenerbahçe veya Galatasaray çıksa şu maça Letonya'ya hepsi 6-7 atar . Milli takımda sorun oyunculardadır hocayla seyirciyle alakası yok bunun oyunculara had bildirilmeli Rıdvan Halil Kerem gibi gençler tutulmalı burak berat gibi mücadele etmeyen futbolcular yollanmalı bir daha da dahil edilmemeli

      1. gwriter

        beratin daha 2. milli maçı sakin ol. Önünde çok yol var

    37. İzosar İzolasyon

      fb trabzonu rahat yener.kadıköyde olsa orta da idi maç.

    38. Arda

      Prime Ahmet Çakar’dan esintiler gördük dün gece

    39. Engin Kosen

      Sinan Engin: Her hafta Beştaş kazanır demekten vazgeç artık !! Fanatikliğin manası yok !!

    40. Ysn Ylmz

      Bu futbolla dünya kupasina gitmiyelim abi bir daha rezil olmak istemiyorum

    41. Emre (𐰢𐰼𐰀)

      80 milyon nüfuslu Türkiye Eğer futbol normal yönetilse her dünya kupasında iş yapar

    42. Komutan Logar

      Boşuna türkiyenin kodu 90+ değil :)

    43. Mededo

      Kuntzun ağlama muhabbeti baya iyiydi bu bölümde :D

    44. sercan yönten

      olsun Merih sen bu ülke için çok şey yaptın

      1. Süleyman Çakır

        Aynn avrupa kupasını kendi kalesine atarak başladı

      2. İbrahim Bilgin

        @Titi Reis Erdoğan Arıkan ve Levent Özçelik. İtalya - Türkiye maçı

    45. Tactical Football

      Dünya Kupası Elemelerinde, A Milli Takımımızın, Letonya'yı 2-1 mağlup ettiği maçtaki oyunu konuştuk iyi seyirler :)

    46. Sion swerter

      Serdar dursun ,Halil banko oynar Burak Yusuf hakan zorunda kalmadıkça oynatailmamalisie

    47. Tiktok tv

      Abi bu ne ya Kanali açtim hepsini seviniyor ağliyan var Sevinçte beeende ağladim:. Dünya kupasina kesin gidiyoruz zannettim Neyer ki letonyayi Son dk golü sevimiyorlaaar bu be abi ya leton ya Brezilya mi AHMEY HOCA 👍👍👍

    48. murat sahin

      Sinan Engin sol bek Rıdvan oynar diyor, kardeşim adamın açtığı orta komşu ülkeye gitmiş Sinan Engin milli takımda Beştaşa kontenjan açma derdinde...

    49. Hakkı Bal

      Burak gitsin yav, bu takım iş yapmaz, ben izlemedim üşeniyorum izlemeye! Ahmet hocam mala vururken de ağladın mi yoksa?

    50. İsmail Honey

      Bu takım Şenol efendi yüzünden patladı ama şu Abdülkerim hocaya birisi maziyi hatırlatsın gelenden gecenden 8 yiyen bu çocuklar değildi

      1. İnter Aşığı Adam

        Arkadaşlar netten iddaa oynayanlar varsa bahis şirketinin şikeli bir maç skorunu vereyim size başlamadan basın tüm servetinizi.. El paso vs Colorado springs macı var maç 0-0 golsüz tamamlanacak bu bilgi çok net sağlamdır ücretsiz para kazandırayım size sevabına..

      2. Mehmet Mert Çetin

        Ya adam kendisinin yapamadığını istiyor. Bundan senin dedigini cikarmak insafsizlik olur.

      3. sagopakeykey

        Utanması yoookk

    51. Onur Tugen

      Abdülkerim hocam 1.yi tutturdu başakşehir yener.😉

    52. seviyse ölümüne sevmiyse gara yerin dibine

      hoca kariyerinde ilk galibilet almis ondan agliyor

    53. Ali Yoksul

      sinan engin milli takim hakkinda dogru konustu

    54. Onur Korkut

      48:13 ağladıkçaaaaa 😂😂😂😂😂

    55. Özcan alp

      Letonyaspor yenmek büyük başarı

    56. Ferhat Köse

      yorumculara sorar misnz siz olsanız, takımda olan olmayan bir 11 yapmaları gerekse neleri değiştirirler milli takım için

    57. cüneyt eryılmaz

      harbiden suyunu çıkardınız adamın ağlamasını sulandrdırdınız ağladı yada güldü sişzene bize ne bunu tartışmak bizede sizede düşmez o programın editörü olarak orda oturan o onur denilen şahısta her fırsatta ağlama işinisulandırmaya gerek yok sulandırdınız ahmet çakar ve o onur denilen şahıs

    58. memoli 08

      O değilde Bizim son maçlarda neden Merih demiral en golcü oyuncumuz oldu 🤣🤣, Demir adam sevinmiyo bile gol attığında...

    59. Efe Yakup KARAHANLI

      Litvanya galibiyeti=dünya kupası şampiyonluğu

      1. Mert Walker

        @İnter Aşığı Adam sevap mı fjdhahayaya

      2. Vinnie Elaquez

        @İnter Aşığı Adam bahis ve sevap, ilginc yorum 🤣🤣

      3. İnter Aşığı Adam

        Arkadaşlar netten iddaa oynayanlar varsa bahis şirketinin şikeli bir maç skorunu vereyim size başlamadan basın tüm servetinizi.. El paso vs Colorado springs macı var maç 0-0 golsüz tamamlanacak bu bilgi çok net sağlamdır ücretsiz para kazandırayım size sevabına..

      4. Gani Tuhtakaya

        @Efe Yakup KARAHANLI evet

      5. Efe Yakup KARAHANLI

        @Gani Tuhtakaya Letonyaydi demi

    60. tolga maras

      abi Ilk olarak bir kac kural lazim Takima Gadiola Gibi 3 saniye top kayib kurali ve daha cok 2. altyapidan basliyarak bir kac system oyunu oturacak 6 yas gubundan basla milleler kadar, Gelen her oyuncu aninda bilmesi lazim hangi poriysonda arkadaslarim nerde biz bos adam bulamiyoruz. ve cok cok seyler say say bitmez hatalarimiz cok milet olarak ve fedarasyon olarak allahdan hamit geldi cözer insallah

    61. hasan hasanfatma

      Son sn ye türkiye penaltı kazanmıs son unudu.ve gol olmus sınan engın hiç umrunda deıl gıbı bakıo.insan bir tepkı verır.rasımi hic sevmem o bıle sevınmıs gibi yapıo yazıklar olsun be.bjk üçüncü ligden biriyle oynasa son sn penaltıyla kazansa daha cok sevınc gosterısı yapar ayıp ayıp...

    62. Self Lost

      Eski program lar tati verdi. Harika

    63. flexibil 1976

      aglanacak halimize gülmekten ölüyorum

    64. Ümit Kavran

      kuntz'un ağlaması konuşulan iğrenç bir program başka da bir hikaye yok

    65. Can Agdas

      Şu Rasim'in sürekli her konuşmaya dalması söz kesmesi adamı izlerken bile kanser ediyor. Nasıl canlı yayında hiç dayak yemedi şaşırıyorum

    66. Guineapigtv

      Ahmet Çakar da harbi fesatlık ve kötülük dolu bir insan ya adama yalan dan ağladı diyor 😂 kişi kendinden bilir işi diyorlar

    67. salih aydın

      18:15 sinan engin kendi rekoru kirilsin istiyor

    68. Muhammed Güler

      Raşim ya beyaz futbol un neşesi iyi ki var 👋

    69. RG75 rg

      Yapacak birsey yok Çakar in içi kötü

    70. seviyse ölümüne sevmiyse gara yerin dibine

      gaziantep yada hatay spora milli formayi giydir bu takimi rahat yener

    71. İrfan

      Karton eski hakem maç öncesi Türkiye yenemez diyordu

    72. Oktay E

      Sinan Engin'in gol attigimiza bir küfür etmediyi kaldı. Ulan sandalye koysan daha çok sevinir.

    73. ziyaaaa

      42:50 Rasim abinin gülüşü 😂

      1. Hamidullah GenÇ

        Joker azk.d

    74. Mehmet Dilek

      BAL liginden 11 yapsinlar, en kotu grup ikincisi olur.

    75. Ramazan Kanbur

      Sinan Engin konuşunca siz de ileri sarıyor musunuz ?

    76. SELAHATTIN ASLAN

      hakemi tebrik ediyorum bizden daha fanatik

    77. Yener Talas

      İlk hafta hatay küme düşer diyen sizlerdiniz özellikle sinan engin hani futbolu çok iyi biliyorsunuz ya (abdülkerim durmaz)hariç goygoy yapın geçin eskiden olduğu gibi futbol konuşmayın

    78. Ahmet Coşkun

      Bunlar da zenginler ağlamaz falan diyorlar ya zannedersin kendileri fakir :) her biri ayda 50 binden aşağı aldıklarını sanmıyorum 😂

    79. Vinnie Elaquez

      42:52de ROK gulme krizine girince!!

    80. Dp Peko

      Rasim bu programın her seyi😂

      1. Mehmet Mert Çetin

        Abi bazen de sinir ediyor. Yorumcular konuşurken saçma saçma sesler ve yorumlar yapıyor.

    81. İsmail Honey

      Ahmet Çakar yanlış yoldasın sana kimse fikrini dayatamazdı ne oldu bilemiyorum ama yanında ki şahısla birlikte aynı kafada gidiyorsun yakışmıyor sana

      1. Mehmet Mert Çetin

        Fikir dayatmak değil yanlıştan dönmek yanıldığını kabul etmek erdemdir. Taraflı ve yandaş konuşuyorsun.

    82. Tamerico

      Bize acil Cenk Tosun geri dönmesi lagzim....

      1. Tamerico

        @D. Sarrafoglu sakat

      2. D. Sarrafoglu

        Sakat mi hala

    83. Was68 Snipers

      Simdi turkiye 2 inci olup bu grubu gecerse insallah oyunumuzda de deyisecek ?

      1. Mehmet Mert Çetin

        İnşAllah

    84. Unicorn Gacha

      Filimleride komik zaten topraklarımın makara ötesi seyreden bilir

    85. Jem Kara

      Avrupa şampiyonası ve bu oyunların tek sorumlusu furbolculardir

    86. Ali colak

      Bu aglama olayini ne uzattiniz. Gozune toz kacmistir belki .

    87. tural ferhadov

      Abi letonya turkiyeden iyi yasiyor.

    88. Sebo Sahingöz

      🦊Burak niye düşsün ki ? 😁

    89. ATILLA SZLAI

      Burak niye düşsün ki ? Sinan Engin

    90. M. Tolga Pişken

      Burak niye düşsün ki mi dedi o 😀😀😀

    91. selo

      52:17 karga gülüşü 😂

    92. sessiz tepe

      Hollanda Norveç berabere kalirsa napicaz ?

      1. Yaşar Çelik

        Averajla belli olacak Cebelitarık’a gol olup yağmalıyız

    93. Abdullah Karaca

      1.04.24 ten Sinan Engin gibi güldüm

    94. Enes Putin

      Ahmet hocam bu sefer yapma be. Hem oyuncularimizi hem antrenörleri öldürüyor lanet medya

    95. ŞİİR PARK VE BEN

      ya sn..çakar bazen saçmalıyorsun..ağlamazmış...

    96. FENERKOLİK

      Sinan bey Sizin buragin anasına siz hariç herkes küfür ediyor buragin yüzünden sizde küfür yediniz

    97. Mesut DOGAN

      Iktidar gibi Türk milletini cözen program...

    98. furkan can

      Sinan Engin saçmalıkları yabancı futbolcu kalitesin de olmasa bile 3 yerli dogru karar hatta 5 yerli olmalı ne yani Milli takımı da yabancı futbolculardan kuralım olsun bitsin yerli futbolcular ile devam edecegiz velev ki hiç bir başarı olmasın jenerasyon yakalarsak ne ala yoksa kötü de olsak aynen devam yenile yenile bir gun yenmesini de ögrenecegiz

      1. Mehmet Mert Çetin

        Knq sen alt yapıya önem vermessen istediğin kadar türk oynat. Adam tedrisatını almadan gelip te ben 18 de olacağım kural böyle diyemez dememeli. Bak almanyaya adamlar bizden çok türk oyuncu çıkarıyorlar hemde o nüfusla. Emre can'lar ilkaylar mesutlar. Barcelonaya transfer olan türk çocuklar bile milli takıma seçilmediler seçmediler.

    99. Viko Taryanden

      İlk 8 dkyı atlayın boşuna izlemeyin

    100. Feldspar24

      8:12 sinan engin gram sevinmedi