Citroen Ami | 16 Yaşında Kullanılabilen Elektrikli Araba

Doğan Kabak

Doğan Kabak

862 B görünümler1

    Arkadaşlar merhaba, bu videoda uzun zamandır gündemde olan Citroen Ami ile karşınızdayım. Citroen AMI, 16 yaşından itibaren B1 ehliyetine sahip herkes için uygun, 45 km/s maksimum hıza ulaşan ve şehir içi kullanımlarda tercih edebileceğini bir otomobil. Detaylı inceledik, test ettik. Yorumlarınızı bekliyorum. İyi Seyirler!

    Huawei Watch GT 3 Bilgi için;
    shop.huawei.com/tr/product/hu...

    Abone Olun; goo.gl/QUq1Lt
    Instagram: goo.gl/eFKPja
    Twitter: goo.gl/hDMmX5
    Facebook: goo.gl/UpVYg5

    Kurgu - Montaj : Uğurcan Şahin

    katma Aylar önce

    YORUMLAR: 2 133

    1. Doğan Kabak

      herkese iyi Pazarlar arkadaşlar 🖐

      1. KORAY IŞILDAR ŞARKILARI

        Bu kadar alçak gönüllü kaç insan var dünyada

      2. Ugur Alkis

        Mrb Video lari müsait oldukça takip etmeye çalışıyorum biseyi atlamışım abone değilmişim yeni farkettim hemen abone oldum bu yorumuda saat için yazdım aslinda bende saat almayı düşünüyorum huawei ler hoşuma gidiyor aslinda ama hediye etmek isterseniz hyr demem

      3. CME_Discord_Roblox_Youtube_Resmi

        Abi şimdi martı bunu kullanacak elektrikli araba olacak martı

      4. katliamcı tim

        Abi fiyat ne kadar

      5. Yusuf Aras Küçükyılmaz

        @Dodo Vez hayır zma gelir sakın o gizli bir bilgi

    2. Emir Cebecioğlu

      “16 yaşında kullanabilmeniz için nüfuzlu bir ailenin şanslı evladı olmanız gereken araba”

      1. KaRiZMa Yargi

        @Seyfettin Kurt ağa niye buna binesin al bi 50cc motor yükselt yada altına 70cc veya 500cc lik at altına uç

      2. Çelebi Atasoylu

        Aynen kardeşim. 140 bin tl üzeri bisey olacak. Zengin bebeleri alabilir ancak

      3. ㅤ

        @Mustafa Özçelik"Amı"'nin "i"sini "ı" diye okudum

      4. Furkan Kayıkçı

        Araba değil bisiklet 😀😀

      5. Xxx xxx

        @Tuncay muafiyetten dolayi 50/60 bin bandina düşer diye düşünüyorum oda almayi kolaylaştırır tabi ama bu devirde 50/60da güzel para :)

    3. CY

      140 bin TL'nin bu kadar değersizleştiği hiç olmamıştı.

      1. Ali Işık

        @The Kraken pors alinabilirdi

      2. savaş Esentürk

        2008 yılında 65 TL'ye her gün altın alıyordum Vay amk Nereden Nereye

      3. Mental Power

        Vw tiguan zamanında 2015 te 78.000 e alınabiliyordu sıfır olarak

      4. Fatma Işık

        Artık araba alınmıyor ki bu alınıcak fiyat en azından

      5. zevk sahibi adam

        Tam 6 sene önce izmirden 205bin e ev aldık şuan 1.250bin tl

    4. Ufuk Aytaş

      9:42 Genç arkadaşlarımızın ilk otomobili otobana çıkamayan ve 45 km üzerinde gidemeyen bu araç olmasın bence verilecek paraya hiç değmeyeceğini düşünüyorum. :)

      1. Ömer Kocaman

        Toros alamıyoruz artık. Çıtır hasarlı ilan çıkıyor çıtır hasar dediği de arabanın ön taraf komple yok.

      2. Emre DENİZ

        @Barış arkadaş videoyu izlemiş sen yorumu tam okuyamamışsın galiba

      3. AuraTR

        @Barış Menzil demedi zaten arkadaşım gittiği maksimum hız dedi mezil dediği gidebildiği mesafe yani şehir içinde günlük hayatta kullanabilirsin ama değermi dersen değmez

      4. Ufuk Aytaş

        ​@Barış Bu paraya artık her yolda gidebilen km sınırı olmayan bir araç almalı demek istedim.

      5. Barış

        Arabanin menzili 75 km reis otobanda nereye gidecen zaten videoyu izlememissin arabanın otobana çıkması yasak

    5. Dark

      Gelecege dönüş serisini izleyen bir nesil olarak aracların hızı ses hızına yetisecek diye beklerken 45 km yi görmek😁 Turkiyede selektör yapmayan hicbir vasıta yola cikamaz dogaya aykırı

      1. Tütün Kolonyası

        copy past

    6. Can Sağlam

      Büyük şehirler için aşırı yetersiz ancak küçük şehirde yaşayıp evden iş için araç arayanlara mükemmel bi seçenek ama bu fiyatlara tutması çok zor 👎🏻

    7. Serdar Er

      Bu araç Türkiye de 140 bine satıştaysa bizim TOGG kaça gider düşüncesi bile tüylerimi diken diken etti. Bir kışlık bot bile 1.000 tl . Ayakkabılarınıza iyi davranın 😂

      1. Ali Işık

        En boşu 700.000tl

      2. Huzur İslamda

        @uğur korkmaz normalde pek gülmeyi seven biri değilim ama akşam akşam sesli güldürdün beni dostum sağ ol var ol!.. 😁😂🤣🤣🤣

      3. CPU

        Ben hep 50 liralık ayakkabı alıyorum

      4. uğur korkmaz

        Şu an ayakkabım üşümesin diye dışarı çıkmıyorum

    8. Ceyhun Karslıoğlu

      Aracı alacak kişilerin Trafiğe çıkmaması ömürlerini uzatır kişisel görüşüm :) Küçük ve yolda biraz cüssesi olmayan araçları görmezden geliyor Sürücülerimiz !

      1. Huzur İslamda

        Zaten sahibi olan abimiz de Çeşme & Alaçatı yani Çeşme icinde biniyomuş.. Bununla şehir merkezi İzmire bile gitmiyomuş.. Uzun yol için normal bir arabası varmış ki zaten olmaması ayıp olurdu sen Çeşme gibi yerde 140.000 TL lik minicik bir arabaya binecek kadar kodaman ol uzun yol araban olmasın.. Fakir adam evine kahvaltılık alırken hesap yapıyo poşete zam gelmedi die seviniyo birileride 140 milyarı ufacık 45km azami süratlı arabalara veriyo.. Ah adaletsiz zalim Dünya ah..

    9. Koray Şiğva

      Vee beklenen video 👍👍 teşekkürler Doğan Kabak 👍 Fiyat uygun olursa şehir ici için güzel bir alternatif. Tabi biz rahat durmayız, buna bi yazılım veya limitör iptali ile 90 km hıza kadar çıkartırız. Sonra hafif yere basıp, bi 17 jant, spoiler, mercek modifiyesi de yaparız 😅😅 kesin ilk biz yaparız 😅

    10. serden erden

      Yanından özellikle otobüs kamyon geçerken,imana getiren ,ölümü hatırlatan bir bisiklet :)

    11. Mehmet Bilgin

      Dünyalar kadar scooter ın olacağına bitane amin olsun 😁😁

      1. Önder Kesgin

        Ona öyle demezler dünya kadar suv un olacağına fındık kadar ami n olsun derler

      2. kasap değil sokak kedisi

        @sengitbengelcem ford escord unutmayalım

      3. sengitbengelcem

        biktik bu bayat esprilerden. bir de citroen saxo var.

      4. Arda Aktaş

        Karşim😂😂😂🆎😂😂

      5. Mehmet Atmaz

        😄😄😄

    12. Duhan Avcı

      200k altında 2 tane sıfır araç modeli kalmış bence aracın bu fiyatı normal. Emeğinize sağlık abilerim.

    13. Eren Kocbey

      AMI'nin TR'ye de gelmesine sevindim. Dilerim trafikte diğer sürücüler de hazır olur yakında

      1. Phantom Phorever

        Kdkdkfmföflflffflflfö yorumu okurken patladım.

    14. Kırk Yıllık Kani

      140000 Tl ye hiç getirmeseymiş bunu Citroen. Hitap ettiği kitle fiyatı arasında uçurum var. Sanırım parayı koyacak yeri olmayan "len bundanda bir tane alalaım. Belki zevklidir" diyen kesime özel gelmiş. Milletin kendi para birimi ile 5 -6 bbin birime aldığı şeye 140 birim vermek büyük ayrıcalık. Satış rekorları kıracağına eminim.

      1. Mehmet Uğur Çenesiz

        @Tuğçe Kurtulmuş Dolar 16 oldu sesin çıkmıyor noldu

      2. Mehmet Uğur Çenesiz

        @Tuğçe Kurtulmuş Ben chpli değilim 2023 seçimlerinde de Türkiye de bile olmayacağım zaten. Ama emin ol yazdığım yanlış izlenen politikaların 1 tanesine cevap verebilecek eğitimin yok anca dıj güçler mevzusuna bağladın olayı petrole Türkiye de zam gelmedi dogalgaza gelmedi sanki gelen zamlar ortada dolar 14 olmus hala yüzsüz yüzsüz konuşabiliyorsunuz. Ama sana sadece şunu söyleyim ben kimsenin uşağı değilim ama senin savunduğun adamlar seçimi kaybedecek allahınız gelse yinede bu seçimde gideceksiniz

      3. Tuğçe Kurtulmuş

        @Mehmet Uğur Çenesiz daha cumhurbaskani bile adayiniz dis gucler trafindan belirlenemedi secim diyorsunuz artik istikrarla yuruyen Turkiye var oyle 2 3 ayda bir secim yok kardesim once adayiniz belli olsun durusunuz dik olsun

      4. Tuğçe Kurtulmuş

        @Mehmet Uğur Çenesiz kac secim akillanmadiniz yine akillanmaz sizin gibiler en son hdp sayesinde kazandiniz ist ank yi tabi kadrolarinida pkkli doldurdunuz ülkeye naparsiniz Allah kerim

      5. Tuğçe Kurtulmuş

        @Mehmet Uğur Çenesiz sadece aycicek yagi 30 40 lira zamlandi diye kimse olmez korkamayin bu kadar bu millet yiyecek aşı oldurecek silahi olmadan kazandi bu savaslari bay kemal gibi tv karsisindan izleyerek degil

    15. rccan

      fiyatı hariç harika bir araba. daha önce de yabancı inceleme kanallarından izlemiştim. şehir içinde al, işe, alış verişe git gel...

    16. ALİ GÜNGÖR

      Araç keşke benim olsa diyebileceğimiz güzel bir araç. Menzilli hızı ile iki tekerlekli scooterlara (martı) iyi bir alternatif ; gel gelelim ki 140000₺ nedir? Heleki araçla ilgili haberlerin 60000₺ fiyatla gelebilir diye aylar önce internette yer aldığını düşünürsek. Üstüne yurtdışı sitelerinde uygun fiyatlı kiralama, uzun vadeli neredeyse vade farksız diyebileceğimiz satış rakamlarını görünce. Z kuşağının neden ısrarla yurtdışına kaçmak eğiliminde olduğunu anlayabiliyorum. Bizim gençlerimiz hatta biz yetişkinler bu araçları anca hayal edebiliriz. Doğan abi ellerinize sağlık.

      1. Ahmet Serdar Gümüş

        @Doğada Hayat internete fiyatına bi baksana

      2. Doğada Hayat

        @Ahmet Serdar Gümüş Tamam da bu elektrikli scooter yani araba almıyorsunuz 2 tekerlekli scooterlar şu anda 50.000 lira

      3. Doğada Hayat

        @Cihan Kırık kendi parası normal bizim Türk parası düşük olduğu için bu kadar yüksek bize

      4. Doğada Hayat

        AYLAR EVVEL DOLAR KURU İLE DOĞRU FİYAT.. ŞİMDİ 140 BİN OLMASI NORMALDE

      5. yusuf kiriş

        2018 nissan qausqai aldım aynı fiyata şimdi ise elektrikli mobilet aliyom

    17. taha kaytazoğlu

      Selamün aleyküm, merhabalar. Doğan abi yapımda, yayında, fikirde, üretimde, yemek yapan-getirip doyuran, sponsorunda, tedarikçisinde, bilimum her türlü katkıyı veren küçük, büyük herkese teşekkürler 🤗❤️ Bu fiyata bu şekilsiz araç alınmaz abi! Ayrıca bizim coğrafyanın yollarında bu aracı ve kullanıcısını küçük deyip ezerler...

    18. Cenk sarıibrahimoğlu

      Avrupa'da Lise ve üniversite öğrencilerinin, scooter dan daha güvenli ulaşım sağlasınlar diye yaptıkları bir araç. Avrupa'da, bizdeki direklere bağlı Scooterlar gibi paylaşımlı(anlık kiralık) olarak kullanılıyor. Türkiye'de de sadece bazı varlıklı insanlar 140-160 bin TL verip çocuklarına alır.

    19. KoSeKu

      Gelecege dönüş serisini izleyen bir nesil olarak aracların hızı ses hızına yetisecek diye beklerken 45 km yi görmek😁 Turkiyede selektör yapmayan hicbir vasıta yola cikamaz dogaya aykırı

    20. ilhan akiplikçiler

      Doğan kardeşim garibanların alabileceği bir araç videosu yokmu bu aracı alabilecek elit bir aile çocuğu olması lazım yinede alamasakta bine mesekte tanıtım süper emeğine sağlık işlerinde kolaylıklar dilerim

      1. Ramazan Arslan

        Türkiye de garibanlar araba alabilirmi?

    21. abb

      03:38 çok sevindim, tam da snowboard yaparken nasıl kalorimi hesaplarım derdiyle gençliğim solmak üzereydi çok sağol abi :D

      1. ismail aluç

        Tam o esnada benimde aklımdan , kayak yaparken kaç rakımdayım, kaç km kaydım, kaç km hız yaptım, vs vs diye geçmedi değil .. fiyatına baktım ( 3000 tl )vazgeçtim bunların çokda önemi yok dedim :)

      2. Emre Demir

        Ahahah

    22. Mustafa Acar

      Tam benlik citreon ami işe gitmek için iadal bir araç emeğinize yüreğinize sağlık dilerim doğan bey

    23. BENİM İŞİM

      Renkler ve zevkler tartışılmaz ama buna verilen paraya en kral motor alınır

    24. Baran Yetgin

      1 ay önce 70k tahmin edilen fiyatı ile kesinlikle alınmaması gerektiğini savunduğum elektrikli kutucuk

    25. Erkin Serin

      140 bin çok be abi ürün fiyat döngüsüne bakınca, bu arada her arabada varsın doğan abi 😊

    26. Ömer Turan

      Avrupa'da part time çalışan şehir ici trafiğinde sıkıntı yaşamak istemeyen gençler için üretilmiş ami. Maalesef Türkiye'deki adını anmak bile istemediğimiz kişilerden dolayı döviz kuru bu kadar uçmuşken bu araca 140 bin TL verilmez. Muhtemelen Avrupa'daku fiyatı 5000-6000€ falandır

      1. Efe Hocanın Müridi

        Bu aracı almak için mantıklı bir sebep göremiyorum ya. 5000€'ya gayet güzel arabalar alınabilir. Bi kere güven vermiyor.

      2. Ömer Turan

        @Ahmet KÖKLÜ o civarlardaymış zaten

      3. Ahmet KÖKLÜ

        5280€ Fransa'da

    27. Murat Bahadır Kaya

      Keşke tog unda böyle bir modeli olsa öğrenciler için çok satar. Hem geri dönüşüm içinde iyi olur

    28. Zafer Avseren

      60-70 bin tl olsaydı Maksimum hızı 80 Azami menzilde 150 km olsaydı vallahi alırdım 😁

    29. chtmt

      Elektrikli araçlardaki en büyük merakım kablonun neden 2 ucunu birden sökmek gerektiğiydi. Elektrik süpürgesi gibi araç tarafı sabit olup istasyona takılan bir tarasımı var bunun.(videoda gördüğüm) Diğer modellere öncülük edebilir. Böyle bir mekanizma yapmak zor olmamalı...

    30. Furkan Karagülle

      Gerçekten düşük maliyetli kısacası tenekeden oluşan bir araç nasıl 140.000 TL olabiliyor inanamıyorum gerçekten.

      1. Samet Kapudan

        @Ufuk bakır mark, dolar euro gibi değerli bir para değildi.

      2. Doğada Hayat

        Araba bize 140 bin lira Fransa'da 7 bin Euro

      3. Pete ve Pete'in Maceraları

        Teneke olsa yine iyi, naylondan araba

      4. Tolga Akay

        teneke olsa iyi atık naylon pet şişeden geri dönüşüm ile yapmışlar

      5. Anıl Türkmen

        Bunu duymadan önce araba sempatik ve idareten kenarda bulunsun diye alınabilir diye düşünüyordum, meğer bu da zamlıymış. Git iyi bir bisiklet al daha iyi o halde.

    31. Akif TEZEL

      Fiyat performans oranı çok çok düşük bir araç... 2 kişilik, 45km hız, 75km menzil, 160.000 tl. inceleme için teşekkürler.

    32. Arif Hancı

      Asfaltı düzgün, küçük şehir ve kasabalarda ulaşım için güzel bir çözüm olur-du 70-80 bin TL'ye alınabiliyor olsa müşterisi çok olur ama 140 bin TL'ye biz bunu almayız :)

    33. Turgay Poyraz Yıkılmaz

      Dev gibi araban olacağına fındık kadar Ami’n olsun.

    34. G M

      emeğinize sağlık.ancak verilen paraya yazık olur.

    35. eray

      Dünya kadar Jeep'in olacağına fındık kadar Ami'n olsun.

    36. İnci Karataş

      Çok iyi açıklayıcı bi video olmuş tebrikler almayı düşünüyorum 🙏🏻😁

    37. Serbay Kart

      Özelliklerine göre çok pahalı, 4 tekerli bir bisiklet. Airbag, ABS herhangi bir güvenlik özelliğine sahip olmadan trafiğe çıkmak cesaret işi. Bir bisikletten daha konforlu görünse de A sınıfı bir araçla arasında dağlar kadar fark var. Sürüş özellikleri bir bisiklet sürücüsünü memnun etse de, hızlanmasının berbat olması insanı zaman zaman çileden çıkarabilir. Son olarak 9000 dolar civarı olacak fiyatı çok fazla. Bu kadar yavan bir araca bu kadar parayı verip kafayı sıyırmak olası.

    38. ONEY LA GARDAŞ?

      O Fiyatlara Bizim Ülkemizin Gençleri Sadece Havasını Alıp Gecesinde Hayalini Kurabilir Allah Yardımcıları Olsun.

    39. Özkan

      İstanbul'da hızı düşük olması nedeniyle sıkıştırmaya selektöre maruz kalma olasılığı çok yüksek. 60 km olsaydı iyi olurdu. Şehir içi teşvik edilmeli, İstanbul için harika bir çözüm olur. Tek kişi büyük arabalarla yollardayız, hem maddi zarar hem de trafikte bekliyoruz.

      1. Dogan Kaya

        İstanbul'da kullanımı artsa bu seferde bu araçlar günah keçisi olur kesin.

      2. DnzDra Krks

        @Kanal Bulunamadı yav viraja yavaş girersin nolacak. düz yol için sadece 60 lazım :D

      3. Kanal Bulunamadı

        @DnzDra Krks aynen virajda takla atın sonra

      4. DnzDra Krks

        Ek batarya + yazılım çok kolay olsa gerek

      5. Renaultclio tr

        Stage 2 yazılım atarız uçak olur

    40. Sabri Özer Özerdem

      Çok güzel araç bir çok aracı piyasadan siler bu. Park sorunu yok mis gibi. Umarım fiyatı da tüketici dostu olur😂 Türkiye şartlarında pek sanmıyorum ama bir umuttur yaşamak işte 😂😂😂

    41. Ferdi Gokce

      İsveç’te 18 yaş altı gençler bunu kullanıyor ve 45 km hız limiti var bu şekilde sürüş be şehir içi alışkanlık kazanıyorlar ama otobanlara çıkması yasak 🚫

    42. Burak ŞENGÜL

      Keyifli bir video. Enerjiniz sayesinde hiç bir videoda sıkılmıyorum neredeyse. Şehir içi mesafelerde verimli ve esnek bir şekilde iş görebilecek bir araç. Devletimiz, ürünlerle bizim aramızdan olması gereken yere çıktığında birçok kişinin tercihi olabilecek araçlar.

    43. Cem Yildiz

      Saat araba derken video bitti Motorbisiklek her zaman favori Vazgeçilmez.🖐

    44. Ender Karakaya

      Geçen Yıl Kurban bayraminda 150 binTL Berlingo feel stil aldık . Şuan aynı araba 300 binTL . Amide ÖTV yok ötv olmadan 140 bin TL olması pahalı geldi.

    45. Trafik motosykle

      Selamunaleykum abi allah hepimize nasip etsin hayal ediceksen büyük bişey hayal et diyenlerede.. şükür edipde hayal etki allah bi türlü nasip etse ufakda olsa eskide olsa ayağini yerden kessin yeter değilmi abi çok güzelsiniz inşallah hep öyle olun🇹🇲TÜRKMENISTAN🇹🇲

    46. Birol Birinç

      140 bin tel Türkiye'deki mutlu azınlığa hitap ederken Avrupa'daki uygun fiyatlı şehir içi aracı olarak lanse ediliyor.

    47. Arman Şahin

      Almanya da 5.500 Euro olan araç bizde 175.000 TL imiş, Avrupa acep bizi nasıl kıskanır, nasıl kıskanır bilemezsiniz 😂🤣

    48. The EK

      Gelecege dönüş serisini izleyen bir nesil olarak aracların hızı ses hızına yetisecek diye beklerken 45 km yi görmek😁 Turkiyede selektör yapmayan hicbir vasıta yola cikamaz dogaya aykırı

      1. filozofcin

        Zaten türkiyeye uygun değil ,

      2. Emre Ege Özerkan

        Bu kış aylarinda hava şartları sebebiyle kullanılamayan elektrikli scooterlara alternatif olarak çıkarıldı Avrupa'da lise öğrencisi haftada iki gün part time çalışarak bir senede alabilir. Hızı da ondan dolayı düşük, zaten malzeme, dingil mesafesi vs. Hıza uygun değil. Ama çok değil 2 seneye yazılım atıp hız yapan, takla atıp ölenlerin haberini görürüz.

      3. YunusEmre

        Bisiklet bile selektör atar buna 😂

      4. ALİ GÜNGÖR

        İşte uçan kaykay öncesi elektrikli scooter çıktı az kaldı Dr burda olsa çoktan yapardı. Bu arada iyi fikir oldu ailece sinema saatimizin filmi bu olsun hangi platformda vardır ki? #netflix #exxen #amazon ... Fakir işi torrente devam. 🤗

      5. Cooper Cooper

        😂😂😂😂

    49. Papyonlu Sovalye

      6000€ olan arabanin memlekete gelince ki hali... Vay halimize.

    50. Samet

      Arabanın fiyatı en önemlisi bence gençler için

    51. Mesut İstanbullu

      Türkiye şartları için tabikide çok pahalı türkiyede herşey çok pahalı, ama YurtDışında oldukça ucuz ve cazip bir fiyatı var türkiyede'de almaya fırsatı olanlar veyahut kiralayabilenlerin pişman olmayacağını söylemekte fayda var

    52. Ömer Kocaman

      Arabanın, bilgisayarın, telefonun, oyunun lüks denildiği ülkeye Türkiye denir.

    53. Samet Alhan

      Dünya kadar Jeep'in olacağına fındık kadar Ami'n olsun yeter:)

    54. Özenc Holinar

      Her yeri geri dönüşümden yapılan, malzeme kalitesinin hiç olmadığı, ekonomik olması için herşey yapıldığı halde Türkiye fiyatı 140 000 TL. Standart bir vatandaş için hala pahalı. Yaşam kalitemizin düşüklüğünü, satınalma gücümüzün hiç olmadığını anlamak için videoyu izleyin yeter. İyi uykular.

    55. Furkan Yıldız

      Herkes bu arabın incelemesini bekliyor şükür sonunda geldi 😂

    56. Baris Balkanci

      80 lerin, 90 larin ikonik arabaları nerede, şimdiki oyuncak gibi son teknoloji arabaları nerede. Yani yeni uretim teknikleriyle eski otomobillerin dizayn özellikleri birleştirilmesi ne güzel olurdu. İlk golf serisi, ilk Civic serisi vb.

    57. Fuat Abacı

      Bireysel satışa başladığı zaman bende almak istiyorum :) emeğine sağlık Doğan Abim, her arabada varsın be abim :) seviliyorsun..

      1. Murat Yılmaz Türk

        Daha ucuza yıllardır satılan modeller bak

    58. Soner Karababa

      Küçük ama çok etkili abi!! İyi pazarlar..

    59. no x

      Bu araba ilk çıktığında 74 bin TL'den gelecekti Türkiye'ye .

    60. CANDAN MÜHENDİSLİK GARAJ

      Yakında araçlara elektrikli motor montajı başlar ( var ama daha popüler olur)

    61. YUBİTA Pubg Mobile

      Abi en son inceleme videosu gelsin dediğimde bu araba 40 bin tl ydi şimdi olmuş 140 bin tl bune ya ayriyetten inceleme videosu geldiği için çok teşekkür ederim abi inşALLAH dahada iyi yerlere gelebilirsin abi.😊

    62. Saffet Özkan

      Kral adammış Murat Abi bize bu izleme imkanı sunduğu için teşekkür ederiz

    63. Emre ÖZER

      Hergun bu aracin yeni videosunu Türkiye'de yükleyen varmı diye bakmaktan bikmisken geldin doğan kabak teşekkürler

    64. erhan orak

      Çok güzel küçücük vs ama çok pahalı olmuş. Kral, Yuki, Regal Raptor gibi markalarda çok çok uygun fiyatlı alternatifleri karşısında başarısız olur. Citroen seven ve kullanan birisi olarak maalesef çok pahalı olmuş

    65. Ogulcan Yazıcı

      Daha çok elektrikli araba videosu gelsin. Elektrikli otomobiller çok iyiiiii

    66. önder gülşen

      Vay be elektrikli bisiklet 160 bin!!! Hayaldi gerçek oldu!! Yaparsa Türkiye yapar! 60 bin TL diye haberi çıktı avrupada.Türkiye gelse bu fiyatta olmaz diyorlardı,gördük kaç para olacağını, Teşekkürler doğan kabak !

    67. Youtube Com

      6000 € çıkış fiyatı varmış Türkiye'de 140bin ₺. Tata punch modeli var oda 6000 $ Bakalım ne kadara satılacak ülkemizde.

    68. Emir Mancı

      Yeminle son zamanlarda bu kadar gülmemiştim ALLAH hep yüzünü güldürsün abim 13:57

    69. Ben Baban

      160 BİNE BUNU ALCAĞINA 16 YAŞINDA A1 EHLİYETLİ 40 BİNE GÜZEL Bİ MOTOR AL EHLİYETLE BERABER KULLAN 120 BİNEDE 18 İNDE FİAT EGEA AL 10 NUMARA.

    70. Yönetici

      Yurt dışı videolarını defalarca izledim zaten kur üzerinden gelde bile 80 bin lira olması gereken araba demeye utandığım şu arabaya 140 bin lira isteyen Hükümet olduğu sürece bu videoları izlememe gerek yok kusura bakma abi

    71. GÖKHAN SOYDAN

      Şehir içinde kullanım için ideal araç. Park sorunu yok çok yaktı derdi yok. Umarım en kısa süre inegölde üretilecek küçük bir elektrikli aracımız var. Bu konuda da milli çözümler üretiriz

    72. doğuhan ahmet çiftçi

      buradan sağlam arkadaş varsa çinden getirip bunun gibi satalım 30 40 bine daha lüxe binsin millet.. sağlam ekip olursa bu işi başarırız. ülkemizde üniversitelerde yapılıyor öyle kalıyor...

    73. Buğra Akbay

      Kasaba ve küçük şehirler için ideal. Özellikle tatil beldelerinde çok görürüz heralde. Büyükşehirlerde kullanılmaz.

    74. Comertce

      Şu 4 tekerli elektrikli bisikletin 140 bin TL olduğuna inanamıyorum…

    75. uğur telefon

      Ben garajımda bundan daha iyisini yaparım. Ama ülkemizdeki mevzuatlar bizi çok kısıtlıyor. Keşke fazlaca evrak işi olmadan trafikte kullanabilme şansımız olsaydı. Böylelikle ülkemizdeki parlak zekalı meraklı vatandaşların, daha iyilerini geliştirip piyasaya sürebilme şansı doğardı. Yabancı videoları izliyorum, adamlar motorlu-elektrikli bir araç yapıyorlar, hiç bir evrak sorunu olmamasına rağmen ilk yaptıkları şey, araçlara ışık-sinyal-emniyet kemeri gibi güvenlik önlemlerini monte etmek oluyor. Bizde her şey Allah'a emanet.

    76. Ahmet Türker

      Hep söylerim motosiklet yağmurdan ve soğuktan korusa herşeye yeter diye. Bu araçlar da tam buna hizmet veriyor. Tek kişi yaşayıp sadece işe okula alışverişe gidenler için fazlasıyla yeterli aynı zamanda çevreci. Şu arabayla İstanbul'da gidilmeyecek yer yok. Bu araçlar ülkemiz için üretilmiyor 140bin lira nedir hedehödö yapmanın alemi yok. Pek çok ülkede bir tane bundan alıp bir tane de seyahatler için normal boyutta araba alınıp kullanılabilir.

      1. Ahmet Türker

        @egenalbandit videoda 2 yetişkinle yokuş testi var farkındaysan.

      2. egenalbandit

        İstanbul'da yokuşa geldiğinde sağa çekip koşmaya başlarsın artık gideceğin yere doğru.

      3. Ahmet Türker

        @Veysel Can Özezmeci hammaddeyi dışardan aldığın sürece değişen pek birşey olmaz. Otomobil devleri bile tutanamayıp habire fabrikaları satıyorlar otomobil alanında yerlilik olmaz. Bu ülkeyi kurtaracak şey tarım ve turizmdir.

      4. Veysel Can Özezmeci

        Bizim acilen 1.dünya savaşındaki almanya gibi wosvos tarzı araba üretimine geçmemiz lazım. Hem insanlar ucuza ayagini yerden kesecek ihtiyacü gorulecek hem de ülke ekonomisine, tanıtımına ilerde katkı sağlayacak.(togg kibirli geliyor bu konuda bana. Fiyat yerlilik vs anlamında)

    77. mygokhan

      Ucuz olsa şirkete alırım sağa sola bununla giderdim . Çok güzel 😃

    78. Ergün Orhan

      Daha 1,5 ay önce piyasaya 60 bin TL civarından çıkacağı söyleniyordu.Şimdi 140 bin lirayı sanki uygunmuş gibi gösteriyorsunuz.

    79. Sercan İNEL

      Sadece şehir merkezinde kullanılacak bir arabaya 140.000 lira vermek hiç akıl karı değil. Aynı zamanda 2 kişilik. Bence bu uygun fiyatlı araç arayanların arabası değil, çok parası olup şehir içine büyük arabayla girmek istemeyip ufak araç arayanların tercih edebileceği bir araç. Yani bizlik bir şey yok burada arkadaşlar. İyi günler.

    80. Ahmet Dilber

      Teşekkürler Doğan bey, tanıtım güzel olmuş

    81. Samet Yıldırım

      Doğan abi:16 yaşında kullanılan elektrikli bisiklet 17 yaşında Amerika da sıfır 2022 araba alan ben Üzücü gerçekten umarım düzelir şartlar 😔😔

    82. Selim Naç

      Dört tekerlek ve kaportası olan motosiklet. 140.000 tl mizin ederi işte bu araç.

    83. Bulent Berksan

      Aşık oldum bu arabayi ilk gordugumden beri hayalini kuruyorum ama 140 bin şok etti beni 5-6-7 bin Euro yeni kurla bile 80-90i geçmemesi lasim. Bir de 45 km hız olacak şey değil hacklemeden kullanılmaz en az 60-70 yapmaz ise ezer bunu millet

    84. Muhammet ÇETİN

      sagolsunlar cok guzel planlari var 2030 icin... 6 bucuk milyar insani curumeye biraksinlar. hic bir seye sahip degilim gizligim yok ama cok mutluyum slogani ile devam...hersey kiralama sistemine donecek...bakalim elimizde ne tutabileceguk...

    85. İsmail Enes Erdoğan

      Suanki hayalim olan araba. Böyle güzel anlattığın ve tanittigin için teşekkürler doğan abi. Her arabada varsın be abi...

      1. Övünç Şimşek

        @MEHMET ASMA plastik yığını dicektin sanırım

      2. MEHMET ASMA

        Bebek gibi e46 3.20Ci alınacak paralar, kuruş verilmez teneke yığınlarına

      3. İsmail Enes Erdoğan

        @Baby Yoda onu da okuruz...

      4. Baby Yoda

        @İsmail Enes Erdoğan ben pilotaj okuyosun sandım kusura bakma

      5. İsmail Enes Erdoğan

        @Baby Yoda aksu ucak bakım mtal lisenin adı bu. Devlet okulu LGS puanı ile girdim

    86. Serhat Uçan

      Doğan abi bunu alıp bir modifiye çekmen lazım 👌

    87. DENIZ BAYRAM

      Dünyalar kadar Jeep'in olacağına fındık kadar amin olsun ..

    88. Seckin Cicek

      6bin euro fiyatı duyunca bizde de 10bin euro civarında olur demiştim ve euro olarak almıştım.bireysel satışa çıktığı gün alacağım :) içine güzel bir bt hoparlör fıtı fıtı işe git gel.mithiş.

    89. Cem Çoban

      Güzel video, saat doğru gösteriyorsa oksijen biraz düşük. Uyku apnesi testi yaptırabilirsiniz.

    90. değişim

      Doğan bu iş mantık sınırlarını aştı. Sadece seyretmekle yetiniyoruz.

    91. Bjkrhn

      16 Yaşında Kullanılması Hoş Fakat 140.000 TL Bambaşka Durum

    92. Mustafa ÇIRAK

      Merhabalar, Bu aracı Türkiye gelmeden sipariş ettim!!! bu firma gelince büyük firmalara verdi, çok ayıp ettiler...

    93. Akif Kara

      Aracın yazılımıyla oynanabiliyorsa uçar bu araba çok güzel projeler yapılır

    94. Yunus

      Efsane he :) Her eve lazım bundan.

    95. sercan kılcı

      Doğan hocam %93 altı kandaki oksijen miktarı iyi şeylerin habercisi değildir eğer saat doğru ölçüyor iste satürasyonu bir doktora görünmeni kesinlikle tavsiye ederim !!!, çünkü kandaki oksijen değerinin %89 olması kesinlikle bir sorun olduğu anlamına gelir. sevilen bir adamsın.

      1. Ali ve Nil

        Hiç nefes alamadan heyecancanla anlatıyor ondan olabilirmi Doğan reis dikkat kendine arkadaşımızın uyarısı önemli

    96. Samet Kirci

      Bu arabayı ankarda görmez ezerler metropoller için yapılmış gibi dursada küçük şehirlerde çok keyifli olabilir tabi bu fiyatla olmaz

    97. abdulrahim ışık

      Bütüm belediyelere millet vekillerine kısacası halkın vergileriyle yaşayan ne kadar kamu görevlileri varsa bundan verilmeli ilk tasarrufu onların yapması gerekiyor çünkü

      1. Cici BeBe

        Sanırım bu senenin en isabetli yorumu bu olsa gerek. Hiç bir işe yaramayan insanların süper lüks araçlara binip litrelerce benzin harcayıp ülkemiz ve milletimiz adına doğru düzgün kazanımlar elde edememesinden sonra ve ekonomimizi bu hale getirip ülkemizin itibarını da her geçen gün azalttıkları, pasaportumuzun ve vatandaşlığımızın böyle yerlere serildiği bir dönemde, tüm devlet adamları ve memurlarının bu modelden yukarı bir araca binmemesi gerekir. Hatta o lojmanların hepsinin de tahliye edilmesi gerekir. Madem işleri yoluna koyamıyorlar. Düzeni sağlayamıyorlar. Memurlarıyla birlikte hepsinin küçülmeye gitmeleri gerekiyor. Çok haklısınız. Hem çevreyi de daha az zehirlemiş olurlar. Hem de israfı önlemiş oluruz.

    98. Halil Ayol

      İyi pazarlar Doğan fiyatı hakkında bilgi verirmisin emeğine sağlık güzel video olmuş

    99. Black Simurg Official

      Qardaş sizin sayənizdə avtomobillər haqqında öyrənirik varolun Allah razı olsun. Azərbaycandan selamlar 🙋‍♂️🇦🇿❤🇹🇷

    100. Ahmet Yasar

      İnanılmaz derecede pahalı ! Avrupa ve ABD de 5-6000 dolar/pound'a araba varken