Avrupa ve lig maçları kaç kaç biter? İşte yorumcularımızın tahminleri

Derin Futbol

Derin Futbol

267 B görünümler1

    Derin Futbol yorumcuları hafta içi oynanacak Avrupa maçları ve hafta sonu oynanacak lig maçlarının skorlarını tahminde bulundu.



    Derin Futbol TRonline Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/derinfutbol
    Derin Futbol | Facebook: DerinFutbolTV
    Derin Futbol | Instagram: derinfutboltv
    Derin Futbol | Twitter: derinfutboltv

    katma 8 gün önce

    YORUMLAR: 1 072

    1. Tubiş cim

      Marsilya maçını konuştular mı sonuçlandıktan sonra? Ahmet Çakar'ı merak ediyorum

    2. Tubiş cim

      Sinan engin bu sefer tutturdu ahahahaha

    3. Tkn futbol👇

      Benim gurupların son maç tahminlerim gs 2 Lazio 0. Bvb 3 bjk. 1.

    4. Tkn futbol👇

      Ahmet çakar galatasaray hayatta yenemez Galatasaray 4 atar hevesin kaçar

    5. Ahmet Topcu

      Bu AHMET cakarın maç tahminlerini dinlemeye geliyorum

    6. Mustafa KAYAŞ

      RASİM OZAN KÜTAHYALI YI TEBRİK EDERİMMM... GİRESUN BEŞİKTAŞI YENER TAHMİNİ YAPMIŞ... DİĞER YORUMCULARIN TAHMİNLERİ MALESEF TUTMADI... DERSLERİNE İYİ ÇALIŞIRLARSA MAHÇUP OLMAZLAR... SAYGILAR

    7. Oguz1461 _

      Abdulkerim e Trabzondan her hafta kapak geliyor! Artik o kapagi yerine taksin!❤💙 Alttan alta Trabzon hazimsizligi cok belli...

    8. emre umarlar

      Fener yenemiyor ya Olimpiyakos çok iyi takım. Galatasaray yeniyor ya Marsilya kötü takım. 😄😄

    9. Yakup Efe Ekin

      Rasim abi bilmiş Giresun'u adam gibi adam

    10. Seyfullah Aydeniz

      Ahmet Çakar hiç tutturamıyor

    11. mutlu1985 0

      Nediyor bu sinan ya. Besiktas dortmundu yenmesi icin daha cok ekmek yemesi gerek.

    12. Ne beyim Ne beyefendiyim çakırım ben Çakır

      Giresun yendi trabzonspor yendi Ahmet Çakar jsjs

    13. Zafer Erdal

      Bi sinan Engin var bu işi bilen gerisi hava civa

    14. Zafer Erdal

      Sinan engine helaaal bilmiş uefayı🙏

    15. Türkçe Konuştur

      Rasim'in Giresun tahmini inanılmaz.

    16. Yasar Dursun

      Yahu bu işin içindesiniz hepiniz sallıyorsunuz hiç bişey biliyorsunuz insanlar in kafasını bulandirmayin

    17. Alparslan Satılmış

      Abdülkerim Durmaz sen herhafta Trabzon takılır demeye devam et.sen takılır dedikçe Trabzon takıp duruyor sırayla💙❤️👊

    18. Ömer Kayra

      “Beşiktaş alır” maç sonucu Beşiktaş 0-4 Giresunspor

    19. İMPARATOR

      Bu Ahmet Galatasaray sayesinde denemediği iç çamaşır modeli kalmadı Galatasaray giydirir de giydirir

    20. Refluye Set

      Yalnız tek Sinan Engin tutturmuş Ahmet Çakar her zamanki gibi net konuşarak atıyor kim tutarsa :)

    21. yunusişte...

      8:44 rasim sapladı mı ne?

    22. rettenthetetlen

      Şu Ahmetle Abdülkadiri şutlayıp yoldan geçen birini alsalar bunlardan daha iyi tahmin yapar..

    23. yunusişte...

      5:53 benim objektiflik seviyesi;

    24. yıldırım teo

      ahmet çakar ın dedikleri tam tersi çıkoyoo 😁

    25. Ali Kaya

      Apo marsilyayı küçümsüyor şunu söyleyeyim fener marsilyadan 5 6 yer

    26. deniz günes

      Maclari izliyebilecegimiz bi site varmi

    27. Toprak Özdemir

      Beşiktaş yenildi 😂 Ahmet Çakar

    28. Ahmet Meral

      Rasim Giresun alır boşuna dememiş 😄

    29. EYÜP ÇİÇEK

      Sinan Engin'in efsane şampiyonlar ligi grup tahminini saymazsak gerçekten çok iyi tahminler veriyor

    30. EYÜP ÇİÇEK

      Kupon yapanlara naçizane tavsiye, Ahmet Çakarın tahminlerinin tersi kesinlikle size çok kazandırır

    31. Metehan Özbek

      Ahmet çakar tahminleri Ksjsjsjdkdhdksgej

    32. Ahmet Gök

      Malatya haftalardır puan alamıyor Göztepe tam goy goycu

    33. Ali efe Gönül

      Sinan engin ilk kez doğru tahmin yaptı ksjdjsjdjdj

    34. Alperen Cam

      Sinan Engin futboldan anlıyor gerçekten

    35. Abdulbaki Evren

      Ahmed hoca sen yorumculuğu bırak kanks çekil köşeme

    36. Osman Recep

      Sinan engin bu sefer 3 de 3 yaptı helal 😅😅 Abdulkadir in dediği marsilya bi fener değil lafına acaba kendiside inanmışmıdır

    37. namık demirci

      Sinan Engin ilk defa doğru bildi tüh oynamadık 😂

    38. TheMec32Adana

      şampuanlar ligi diyen bi tip tv de

    39. Burki

      Sinan enginin bütün tahminleri tuttu nerdeyse msöddndödmdödmd

    40. Burki

      Sinan enginin bütün tahminleri tuttu nerdeyse msöddndödmdödmd

    41. Burki

      Yoo Türkiye olarak hiç birimiz sinan engin gibi düşünmüyorduk

    42. Bilal Ozturk

      BEŞİKTAŞ 0 GİRESUN4 BEŞİKTAŞ ÇOK GÜZEL YENMİŞ 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

    43. YÜCEL İZOLASYON

      Dort büyüklerden bi beşiktaş kazanır diyor 4 yedi

    44. YÜCEL İZOLASYON

      Ahmet cakarin verdiği skorların hepsi tersi çıkıyor Sakın gs yener deme

    45. Halil ibra burucuu

      La şu Ahmet in bi tane tahminimi tutmaz ya çok boş tahminler yapio :D

    46. Kuzeymen Alo

      Giresun alır dendi Beşiktaş 0-4 Giresun

    47. Yusuf İnal

      Siz rasim e inananmayan doğru çıktı

    48. Mustafa Tağcı

      Çakar çakmaz senin her hafta gs avrupada yenilir dye yorum yapıyorsun 5 naçtr yenilmiyor Bn böyle yorm ve tahmin yapsam artık utanır yorum yapmazdım çünki bende utanacak bir yüz var

    49. Mustafa Tağcı

      Noldu apo rok Giresun yener dediğinde gülüyordun senin tek mutluluğun gs nin kötü olması mutluluğu başkasının kötü olması sütüne kuran Br kişi asla mutlu olamaz

    50. Gökhan Mestanoğlu

      Marsilya fenerin icinden gecer apo brnce de fener değil turk hakemleti yok

    51. K M O

      Rasim ilk maç tuttu gıresun fındık kırdı istanbulda

    52. PUBG Delisi

      Bjk 0 4 Giresun puahahahahahha

    53. Yasin Aşık

      Galatasaray Çakara çaktı....mars etti..

    54. Onurcan Hatipoglu

      Helal olsun sinan engin bildi

    55. Serhat Buluş

      Rasim Ozan:Giresun kazanır 😆

    56. DÜNYA'YA DÜŞEN INSAN

      Rasim Ozan ve Sinan beyden baska orda futboldan anlayan hiç kimse yok. Rasim bey Giresunspor alir maçı dediğinde siz güldünüz şimdiyse bis #KAHKAHA ATIYORUZ #cotanaklar #bjk 0 #GIRESUNSPOR 4

    57. Mehmet Ciloglu

      Rokun bjk hakkındaki yorumuna herkes gülmüştü şimdi ağlıyorlar

    58. H.Yakar

      Ahmetoca sen tahmin yapma sıçtın her zaman olduğu gibi.

    59. Kadir Karakaş

      Beşiktaş 0-4 Giresun

    60. Yshsh Yehe

      Rasim hariç diğer üçü Bjk'den yattı.

    61. Hasan Karacan

      Rok : Giresun kazanır .. kahin gibi adamsın :)

    62. Eray Budak

      Sinan enginin bütün tahminleri tutu haha

    63. Yildiray Atalay

      2-2,0-2,1-2

    64. YUMİ GOO

      Adam giresun yener dedi gulduler 4 attilar ya la besiktasa😂

    65. muharrem kula

      Onur şuan da gülüyor musun bjk 0 - giresun 4 😁

    66. Mucahit Çakmakci

      Ahmet çakar:bjk hariç 3 büyükler kazanamaz bjk 0-4 Giresun 😂😂

    67. Mahmut Avlanır

      Rol Giresun alır dedi 4 farkla aldı...

    68. muharrem kula

      Gs sadece marsilyaya çakmamış çakara da çakmış.... Giresun da çakara çakmış...

    69. Mvlt aaa

      Rok giresun bjk ı yener diyo nasıl gülüyorlar adama bjk 0 giresun 4😄

    70. Atamata1905

      Rasime.helal Giresunu buldu ...

    71. Gs Gs

      Ahmet kendinden baya emin olarak baya 0 çekiyor

    72. Atamata1905

      Ahmet Çakar ve Galatasaray Çakarrrrrrrrr

    73. Famous_one_53

      Sinan Çetin tahminleri tuttu .

    74. Mustafa Ok

      Skor benim işim

    75. Ramazan Yeşilöz

      SINAN ENGIN HAFTADA 3 MAÇ VER ZENGINIZZZZZZ

    76. Ceren Cetinkaya

      Galatasaray kazanmaz görduk 4 Tane Atik

    77. Yurt Emre

      Sinan abi, Çok iyi tahmin etmiş, ahmet hoca çok atiyo. Tutar belki ileride

    78. Samir Mehreliyev

      Rasim giresun alir derken kendisi haric herkes gulmus.simdi o guluyor oburleri somurtmus

    79. European Super League

      Giresun 4-0bjk yi yendi bilen varmıydı??

    80. Muhammed Tiryaki

      Yemin ederim bu Ahmet çakar futboldan anliyorsa birsey demicem bu bedavadan para aliyor

    81. mesut aydın

      şu ahmet çakarı yorum falan yaptırmasınlar ne derse tersi oluyor beşiktaş kazanır demiş 4.0 yenildi

    82. yavuz selçuk

      Rok bildi bjk 0 giresun 3 😀😃🙂🙃😊

    83. Mevlana Avcı

      Beşiktaş 0 Giresunspor 4

    84. Burak Ozer

      Rok giresun yener dedi bildi bilimsel konusuyo adam helal olsun

    85. Zuzu ibragimli

      Rasim ozana gulduler mac 0-4 bitdi

    86. İbrahim Acar

      Ahmet çakar gs yi doğrayarak var olmaya çalışıyor

    87. İbrahim Acar

      Bu ahmet çakırın gs yle alıp veremedigi ne kardesim terim buna sapladımı😂

    88. İbrahim Acar

      Aga sinan engin ilk defa tutturdu ahmet çakara cicaldao iyi gecirdi

    89. Mehmet Koptur

      bestaş 0 - 4 giresunspor 🤣🤣🤣

    90. BURAK𓅪¹⁹⁰⁷

      Beştaş aldı BAŞINı gidiyor

    91. savas filibe

      Cenabet ahmet cakar bkj kazanır dedi 4 yedi 😄😄😄😄😄😄gs marsilyadan fark yedi 4 attı 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 sinan hocam kralsın iddada seni tek geciyorum...su ahmet hoca tam bir ........🤣🤣🤣🤣

    92. savas filibe

      Ahmet hocaya kapak olsun...skorda ona geldin 4 tane

    93. Furkan Karta

      Helal olsun Sinan Engin Hocam

    94. mustangmustang

      Keci cobanı bile olmaz ondan

    95. Emre K.

      8.39 da nasil güldüler baştada Sinan olmak üzere. Macin simdi 88. Dakikasi giresun 3-0 önde 😂

      1. Emre K.

        4 oldu tam yaziyi bitirdiğim anda 😁

    96. ebubeker berisha

      helal rasim abi , bi tek sen biliyordun besiktas kaybedecegini bide arkadaslarin guluyorlardi👍🏻

    97. Burak Özcan

      Bjk Giresun karşısında edildi jsjskd

    98. Kubilay Koyuncu

      8:34 gülüyorlar ama şu anda Giresun 3 ledi Beşiktaş' ı.

    99. Mehmet Talaş

      Bir tek Sinan Engin in yorumu tutmuş :)